Gå til innhold

Odd Nerdrum er dømt uten skikkelig grunnlag!

Anbefalte innlegg

Skjønna ikkje koffor vi skal "skåne" Nerdrum i frå loven bare fordi han er gammel, vi har tross alt betalt han millionvis i statstøtte, så no kan han godt brenne.

Vertfall når han sniker unna penger for skatten skjøl, siden han egentlig betaler sin egen lønning når han skatter.

Jævla slue satans skurk.

Skjønte dog heller ikkje kvifor vi skulle skåne tidligare statsrådar når dei blei tekne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men herregud, vi kan jo ikkje putte mannen i fengsel tenk om han maler noko?

oisann er visst 40 år sia det ja.

Ja det er nok det som kilda bak konspirasjonen. Norske myndigheiter kaster kunstnaren i fengsel for å sikkre at han ikkje blir forstyrra i det viktige arbeidet med å produsere kunst som støtter opp om norsk kultur.

Eller kanskje han fekk fengselsstraff fordi han snylter på skatten?

Lenke til kommentar

Men herregud, vi kan jo ikkje putte mannen i fengsel tenk om han maler noko?

oisann er visst 40 år sia det ja.

Ja det er nok det som kilda bak konspirasjonen. Norske myndigheiter kaster kunstnaren i fengsel for å sikkre at han ikkje blir forstyrra i det viktige arbeidet med å produsere kunst som støtter opp om norsk kultur.

Eller kanskje han fekk fengselsstraff fordi han snylter på skatten?

Nei, vi trenge meir kulturskatt.

Det siste der er jo bare no sense.

Lenke til kommentar

Jepp, typisk norsk å straffe skattesnytere. I utlandet kan man snyte så mye man vil, bare man er god nok til å male.

Stakkars deg - du skjønner visst ikke så mye? Nåvel, jeg snakket selvfølgelig ikke om dommen som sådan, kun det faktum at dere er smålige. Skal jeg også fortelle deg hva denne typisk norske småligheten består i, eller kan du kanskje se det selv (ved introspeksjon)?

Lenke til kommentar
Nåvel, jeg snakket selvfølgelig ikke om dommen som sådan, kun det faktum at dere er smålige. Skal jeg også fortelle deg hva denne typisk norske småligheten består i, eller kan du kanskje se det selv (ved introspeksjon)?
Det er smålig å si at loven skal være lik for alle? Kan ikke se at noen fra menigheten har klart å ytre noe annet enn det.
Lenke til kommentar
Nåvel, jeg snakket selvfølgelig ikke om dommen som sådan, kun det faktum at dere er smålige. Skal jeg også fortelle deg hva denne typisk norske småligheten består i, eller kan du kanskje se det selv (ved introspeksjon)?
Det er smålig å si at loven skal være lik for alle? Kan ikke se at noen fra menigheten har klart å ytre noe annet enn det.

Da har du ikke særlig godt syn.

Endret av stud27
Lenke til kommentar

Men det greier du visst ikke. Du holder deg til tåkete anklager og diffuse begreper.

Kast ikkje stein når du sit i glashus sjølv. Tykte nett det var lyden av glas som gjekk grundig i knas eg høyrde eg...

Malplassert og surrete kommentar.

Det er stud27 som kommer med påstander og har bevisbyrden her, ikke jeg. Han greier ikke engang å forklare hvorfor vi er smålige, enda han lovet det noen innlegg lengre opp.

Lenke til kommentar

Det er stud27 som kommer med påstander og har bevisbyrden her, ikke jeg. Han greier ikke engang å forklare hvorfor vi er smålige, enda han lovet det noen innlegg lengre opp.

Heilt samd, det var stud27 eg og meinte sit i glashus og ikkje bør kasta stein, sjølv om eg siterte deg. Her var deg eg som var uklår og ikkje presiserte nett det heilt klårt, noko eg bed om orsaking for. Men NO skulle altså det vera presisert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...