Svein Oftedal Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Rolling stones Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Nydelig bilde, med lavt ståsted, artig med alle steinene (Jæren), fint lys, farger og liv i bildet! Lenke til kommentar
wasco Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Perfekt eksponering og en flott vinkling Liker fargen og graderingen på himmelen Ingen tips til forbering fra meg denne gangen Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Absolutt et flott foto av rullesteinstranda. Perfekt eksponering og utsnitt! Hvor er bildet tatt?? Lenke til kommentar
Svein Oftedal Skrevet 20. august 2011 Forfatter Del Skrevet 20. august 2011 Absolutt et flott foto av rullesteinstranda. Perfekt eksponering og utsnitt! Hvor er bildet tatt?? Bildet ble tatt i går kveld på Sele i Klepp kommune på Jæren, like sør for Sele havn hvis du kjenner stedet. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Fint og klart landskapsfoto, gode farger og gjennomgående god skarphet, legger allikevel merke til litt pussig uskarphet i venstre hjørne foran som jeg ikke finner igjen på høyre side, svakhet i objektivet der? Heller litt til venstre? Lenke til kommentar
Helge Mortensen Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Meget bra bilde av stein stranda. Liker linjeføringen. Dette vil nok også være et fantastisk sted når høst stormene begynner Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Flott bilde - liker veldig godt komp og vinkling! Nydelig himmel over denne flotte rullesteinstranda - klare fine farger og god eksponering. Horisonten heller litt mot venstre - antar at det er fortegning pga vidvinkelen, ville nok ha retta litt på det i dette tilfellet. Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Flot billede med vidvinkel hen over stenene. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Imponerende bra, rett og slett. Ingen pirk fra meg heller. Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Liker slike bilder,drømmer meg liksom litt bort:) Et fint bilde,flott skarphet og fin komp:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg