RAK-foto Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 ... trappen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Endelig fikk jeg se trappen, artig, flott og langt opp. Jeg synes at vidvinkelen ødelegger litt her og lager skjeve pilarer. Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 20. august 2011 Forfatter Del Skrevet 20. august 2011 Endelig fikk jeg se trappen, artig, flott og langt opp. Jeg synes at vidvinkelen ødelegger litt her og lager skjeve pilarer. Hei Takk for kommentaren din. De pilarene inne i Operaen - der er det vel nesten ingen som er rette - alle er sjeve. RAK-foto Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Synes dette ble stilig. Fin vidvinkeleffekt, god komp, og et bilde som passet godt i s/h. Enkelt og stilfullt. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Enkelt og stilrent kop Kunne tenkt meg litt mer kontrast, men ellers bra Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Endelig fikk jeg se trappen, artig, flott og langt opp. Jeg synes at vidvinkelen ødelegger litt her og lager skjeve pilarer. Hei Takk for kommentaren din. De pilarene inne i Operaen - der er det vel nesten ingen som er rette - alle er sjeve. RAK-foto Da beklager jeg, men ser at det er 10mm og den trekker vel litt. Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 20. august 2011 Forfatter Del Skrevet 20. august 2011 Endelig fikk jeg se trappen, artig, flott og langt opp. Jeg synes at vidvinkelen ødelegger litt her og lager skjeve pilarer. Hei Takk for kommentaren din. De pilarene inne i Operaen - der er det vel nesten ingen som er rette - alle er sjeve. RAK-foto Da beklager jeg, men ser at det er 10mm og den trekker vel litt. Hei igjen Ha ha ha, det er ingen ting å beklage, men det er nok som du sier at når det er 10 mm så tar den nok litt - ja, men tror ikke det er så mye akkurat her. RAK-foto Synes dette ble stilig. Fin vidvinkeleffekt, god komp, og et bilde som passet godt i s/h. Enkelt og stilfullt. Hei Takk for kommentaren din her - hyggelig at du synes bildet var ok. RAK-foto Lenke til kommentar
Svein Oftedal Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Enkelt og rett fram bilde som virker tiltalende og gjennomført. Ville vurdert å gå et skritt mot høyre for å diagonalstille rekkverket i midten noe mer. Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 20. august 2011 Forfatter Del Skrevet 20. august 2011 Enkelt og stilrent kop Kunne tenkt meg litt mer kontrast, men ellers bra Hei Hyggelig at du synes det var ok. Forsøkte med mere kontrast, men synes de mørkeste feltene grodde for mye igjen da. RAK-foto Enkelt og rett fram bilde som virker tiltalende og gjennomført. Ville vurdert å gå et skritt mot høyre for å diagonalstille rekkverket i midten noe mer. Hei og takk for kommentaren din her. Kan være enig med deg i det du sier om å gå litt lengre til høyre. RAK-foto Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Dejligt billede i en fin beskæring. Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 20. august 2011 Forfatter Del Skrevet 20. august 2011 Dejligt billede i en fin beskæring. Takk skal du ha for den deilige kommentaren din. RAK-foto Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Stilig ! Meget kledelig med s/h. Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 21. august 2011 Forfatter Del Skrevet 21. august 2011 Stilig ! Meget kledelig med s/h. Hei og takk for kommentaren din. RAK-foto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg