Analmeth Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Jeg er han som brekker seg av den heslige lukten av snus - så ja, dealbreaker. Med mindre hun går med på å få kjeften sin vasket med grønnsåpe hver dag, da. Røyk, derimot, er greit, og ofte sexy. Skurkerøyk er enda greiere! Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Selvfølgelig er det en dealbreaker! Om noen snuser, røyker eller driver med dop eller narkotika er det bye bye baby! Men alkohol er greit... Hm, det glemte jeg faktisk å skrive. Takk for påminnelsen! Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Hva en en dealbreaker? Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 En dealbreaker er et forhold som i seg selv er så ille at det umuliggjør en "deal". Når man spør om snusing er en dealbreaker spør man om det er slik at du aldri vil date en som snuser. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Jeg pleide å si at jeg aldri ville kline med ei jente som røyket. Det skar seg, så jeg endret det til at jeg aldri ville gå til sengs med ei jente som røyket. Det skar seg også, så jeg endret det til at jeg aldri ville giftet meg med en som røyket. Det har jeg holdt. Snus vet jeg ikke. Når jeg var ung var det knapt noen jenter som gjorde det, så det var ikke noen aktuell problemstilling. Ikke så mange gutter heller, faktisk, med mindre de kom fra et sted hvor man kjører traktor til butikken. Geir Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 (endret) For min del hadde snus, røyk eller dop vært en dealbreaker. Alkohol går helt fint. Takler verken lukta, smaken, eller tanken på både økonomien og helsa. Og snusleppe på ei jente? Veldig lite delikat for å si det sånn. 17år gammel, i toårig forhold. Endret 23. august 2011 av Gjest Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Var sammen med ei jente som snusa for noen år siden, og det var ikke noe særlig problem så lenge det ikke var bakesnus, for det er jævlig. Synes røyk er verre en snus. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Snuser selv, så hadde jo ikke vært lite dobbeltmoralsk av meg å si at det er en dealbreaker. Jeg gir vel egentlig faen i om hu snuser eller ikke. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 (endret) Snusing og røyking er ikke det beste jeg vet om, men vekter lite i forhold til andre ting. Altså, ingen dealbreaker for min del. Endret 23. august 2011 av SLIguy Lenke til kommentar
Helpsomer Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 You snus you lose. 2 Lenke til kommentar
MrBrightside Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 (endret) Snusa i seks-syv år og har endelig klart å bli kvidt dritten, så ja - (jeg tror) det er en dealbreaker! "Ingen snus rundt meg" ville nok vært et krav en umulig kan holde, og jeg ville nok på et tidspunkt - før eller siden - sprekke. Men i utgangspunktet; dealbreaker. Likevel, jeg vet ikke..... Derimot, røyk - det ER en dealbreaker. Det har VÆRT en dealbreaker og det vil for alltid (tror jeg) VÆRE en dealbreaker. Røykånde er ekkelt, så spørs det hvor glad jeg er i jenta til syvende og sist. Usikre svar med andre ord. Edit: Fåkk. Inviterte med ei jente jeg har hatt et godt øye til en stund med ut (hvor vi fikk vannvittig god tone, noe hun har vist gjennom å ta kontakt i dag) og jeg fikk meg et skikkelig slag i tryne i går - hun røyker! Når sant skal sies var dette første gang vi møttes i edruelig tilstand, men at jeg ikke har kjent lukten av røyk før? Vel, jeg dropper ikke hun her pga røyk. Så jeg regner med at svaret mitt nå er 'fullgodt'. Endret 26. august 2011 av MrBrightside Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Ett fruntimmer som snusar voro det samma som en man som brukar tampong. Men vad mig anbehagar skulle jag ej bry mig om hon valde att göra så. Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Trist å høre at folk er villige til å gi opp potensielle og eksisterende forhold pga snus og røyk. Er det virkelig verdt å avslutte et forhold eller ikke prøve seg på en person bare pågrunn av litt røyklukt på klærne eller litt snus under leppene? Dere kan ikke ha mye forståelse og respekt... Og det med at røykere og snusere er destruktive mennesker skal jeg ikke engang prøve å rettferdiggjøre. Blir for dumt. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Trist å høre at folk er villige til å gi opp potensielle og eksisterende forhold pga snus og røyk. Er det virkelig verdt å avslutte et forhold eller ikke prøve seg på en person bare pågrunn av litt røyklukt på klærne eller litt snus under leppene? Dere kan ikke ha mye forståelse og respekt... Hadde sikkert prata med henne om det før jeg eventuelt droppa forholdet. Blir det samme som om hun hadde syntes jeg feks. luktet dritt eller spiste for mye junkfood. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 24. august 2011 Forfatter Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Trist å høre at folk er villige til å gi opp potensielle og eksisterende forhold pga snus og røyk. Er det virkelig verdt å avslutte et forhold eller ikke prøve seg på en person bare pågrunn av litt røyklukt på klærne eller litt snus under leppene? Dere kan ikke ha mye forståelse og respekt... Hva har forståelse eller respekt noe å gjøre med at man blir 'kvalm' av lukten av røyk/snus? Mener du at jeg skal ha forståelse for at de røyker/snuser og godta de slik de er? Det har jeg, men da havner de ikke blandt de partnerene som jeg vil starte et forhold med. Og det med at røykere og snusere er destruktive mennesker skal jeg ikke engang prøve å rettferdiggjøre. Blir for dumt. Synes ikke folk som røyker og snuser er destruktive. Endret 24. august 2011 av -Léon- Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Jeg pleide å si at jeg aldri ville kline med ei jente som røyket. Det skar seg, så jeg endret det til at jeg aldri ville gå til sengs med ei jente som røyket. Det skar seg også, så jeg endret det til at jeg aldri ville giftet meg med en som røyket. Det har jeg holdt. Snus vet jeg ikke. Når jeg var ung var det knapt noen jenter som gjorde det, så det var ikke noen aktuell problemstilling. Ikke så mange gutter heller, faktisk, med mindre de kom fra et sted hvor man kjører traktor til butikken. Geir In fact, i oslo etc, er det flere som snuser enn på landet. For og ha det sagt. Nei, hvis jenta snuser er det bare digg! For går jeg tom for snus, kan jeg snylte på henne Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Nå var det jo bare bygdegutta som brukte snus på <70-tallet. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Jeg snakker om i dag. 1 Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Les hva han skriver da, da han var UNG. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Les hva han skriver da, da han var UNG. Les hva jeg skriver, jeg snakker om i dag. Bare for og sammenligne / kaste nytt lys på saken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå