Blåbær Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Det handler om holdninger og verdier, jeg trenger ikke å diske opp med en rapporter for å overbevise deg om at snus og røyk er skadelig for kroppen. Samme gjelder ved dop og overdreven bruk av alkohol. Altså er man en destruktiv person, man ødelegger kroppen sin frivillig. Samme gjelder også tattovering, man ødelegger kroppen (huden). En kvinnes kropp er det mest dyrebare hun har, hvorfor ødelegge det. 3 Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 eller tar seg en røyk? Virkelig? Er jo litt kjedeleg om man har allergi mot røyk då Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 (endret) Det handler om holdninger og verdier, jeg trenger ikke å diske opp med en rapporter for å overbevise deg om at snus og røyk er skadelig for kroppen. Samme gjelder ved dop og overdreven bruk av alkohol. Altså er man en destruktiv person, man ødelegger kroppen sin frivillig. Samme gjelder også tattovering, man ødelegger kroppen (huden). En kvinnes kropp er det mest dyrebare hun har, hvorfor ødelegge det. Så du anser alle som snuser eller røyker som destruktive personer, som liker å ødelegge kroppen sin? Det faktum at en person snuser trenger ikke nødvendigvis bety noe annet enn at h*n følte gruppepress i en usikker periode, og enda ikke har klart å slutte. Det har ingenting med verken holdninger, eller verdier å gjøre. eller tar seg en røyk? Virkelig? Er jo litt kjedeleg om man har allergi mot røyk då Ja, for det var nok begrunnelsen til de fleste i tråden her. Endret 20. august 2011 av Ajaco 6 Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Kjæresten min snuser, legger ikke så mye merke til det. Hun viser det liksom ikke Hadde vært ille om hun hadde røyket mye, ikke bare festrøyka liksom Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Kjæresten min snuser, legger ikke så mye merke til det. Hun viser det liksom ikke Hadde vært ille om hun hadde røyket mye, ikke bare festrøyka liksom Hun har destruktive holdninger og verdier. Kvitt deg med hun snarest. 2 Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Kjæresten min snuser, legger ikke så mye merke til det. Hun viser det liksom ikke Hadde vært ille om hun hadde røyket mye, ikke bare festrøyka liksom Hun har destruktive holdninger og verdier. Kvitt deg med hun snarest. Syns du tar litt hardt i nå! Har ingenting imot det egentlig, tenker aldri over det. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Det er en personlig sak hvordan en føler det, men jeg har svart hva jeg mener er riktig for meg. Kan sies at jeg har holdt på med en for lenge siden som røket, aldri igjen sier jeg bare. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 20. august 2011 Forfatter Del Skrevet 20. august 2011 (endret) Personlig ville jeg brydd meg fint lite om en jente snusa. Heller det enn røyk. Begge deler går helt fint. Altså... det er hennes valg. Det at man snuser/røyker forandrer ikke ens personlighet, og jeg ser derfor ingen grunn til at det skulle være en "dealbraker." Tattoveringer er også ganske irelevant. Mitt spørsmål er heller; hvis folk er på jakt etter et forhold, skal man virkelig la fisleting som snus være i veien for dette? Hvis ja; hvorfor? Fordi det ikke ser så fint ut? Jeg kommer ikke på noen andre argumenter. Jeg forbinner å snuse med noe rimlig nasty saker og jeg føler ikke for å kysse en som snuser. Og jeg finner ikke jenter som snuser attraktiv. Er vi virkelig så overfladiske? At vi ignorerer en persons verdier, humor, utstrålig og personlighet, kun fordi vedkommende har en snusleppe, eller tar seg en røyk? Virkelig? ... Røyk = ok Snus = nasty Tattoos har jeg ingenting imot. Endret 20. august 2011 av -Léon- Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Syntes ikke det er noe "dealbreaker" om jenter snuser eller røyker, bryr meg lite om det. De velger å gjøre det, så ikke mitt problem. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Jeg snuser, kjæresten gjør ikke. Det er ikke noe problem, særlig med hvite portion, da vises det heller ikke. Skjønner ikke problemet, det kan da være en grunn til at man snuser? Godt er det og! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Jeg snuser, kjæresten gjør ikke. Det er ikke noe problem, særlig med hvite portion, da vises det heller ikke. Skjønner ikke problemet, det kan da være en grunn til at man snuser? Godt er det og! Du må skjønne at fordi du snuser, så er du et destruktivt menneske. Akkurat som meg. 2 Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Snus går helt greit, men røyk nei takk. Lite lysten på å smake askebeger hver gang vi kysser. 1 Lenke til kommentar
Wohooo Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Veldig uattraktivt, men nødvendigvis ikke en dealbreaker. Lenke til kommentar
V.I.C Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Snus og røyk er ikke en dealbreaker for meg(selv om jeg foretrekker at ingen av delene brukes), men av de to ville jeg helst at jenten skulle snust:) Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 (endret) Jeg snuser, kjæresten gjør ikke. Det er ikke noe problem, særlig med hvite portion, da vises det heller ikke. Skjønner ikke problemet, det kan da være en grunn til at man snuser? Godt er det og! Du må skjønne at fordi du snuser, så er du et destruktivt menneske. Akkurat som meg. Helt enig. Ustabile mennesker som ikke klarer å si nei. Brus? Ja, takk. Snus? Ja, takk. Røyk? Ja, takk. Dop? Ja, takk. Det går bare èn vei. Endret 21. august 2011 av E-wok Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Ingen dealbreaker. Snusleppe er ikke det vakreste som har kommet til verden, men herregud, er ikke verre enn å ta ut snusen før man roter. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Selvfølgelig er det en dealbreaker! Om noen snuser, røyker eller driver med dop eller narkotika er det bye bye baby! Men alkohol er greit... 3 Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 (endret) Personlig så gir jeg langt faen. På lang sikt hadde jeg så klart ikke ønsket at kjæresten/kona/moren til barna mine hadde røyka, men ellers driter jeg i det. Som sagt, så lenge det gjelder fylleroting eller forhold som ikke har blitt for seriøse. Egentlig synes jeg det er litt tøft med jenter som røyker, mange av dem har en ganske rå personlighet. Ps: Jeg festrøyker, snuser, drikker og slåss selv, så å mene noe annet ville vært ganske hyklerisk. Endret 21. august 2011 av Bjarnemann Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Røyk og snus er ikke en direkte dealbreaker, men personer som lider av disse uvanene (eller enda verre, forsvarer dem som positive) vil starte med et visst handicap. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Er ingen dealbreaker, men hadde blitt ganske skuffet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå