Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenter som snuser, dealbreaker?

Anbefalte innlegg

Det handler om holdninger og verdier, jeg trenger ikke å diske opp med en rapporter for å overbevise deg om at snus og røyk er skadelig for kroppen. Samme gjelder ved dop og overdreven bruk av alkohol. Altså er man en destruktiv person, man ødelegger kroppen sin frivillig.

Samme gjelder også tattovering, man ødelegger kroppen (huden). En kvinnes kropp er det mest dyrebare hun har, hvorfor ødelegge det.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det handler om holdninger og verdier, jeg trenger ikke å diske opp med en rapporter for å overbevise deg om at snus og røyk er skadelig for kroppen. Samme gjelder ved dop og overdreven bruk av alkohol. Altså er man en destruktiv person, man ødelegger kroppen sin frivillig.

Samme gjelder også tattovering, man ødelegger kroppen (huden). En kvinnes kropp er det mest dyrebare hun har, hvorfor ødelegge det.

Så du anser alle som snuser eller røyker som destruktive personer, som liker å ødelegge kroppen sin?

Det faktum at en person snuser trenger ikke nødvendigvis bety noe annet enn at h*n følte gruppepress i en usikker periode, og enda ikke har klart å slutte. Det har ingenting med verken holdninger, eller verdier å gjøre.

eller tar seg en røyk? Virkelig?

Er jo litt kjedeleg om man har allergi mot røyk då ;)

Ja, for det var nok begrunnelsen til de fleste i tråden her.

Endret av Ajaco
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Kjæresten min snuser, legger ikke så mye merke til det. Hun viser det liksom ikke :p Hadde vært ille om hun hadde røyket mye, ikke bare festrøyka liksom

Hun har destruktive holdninger og verdier. Kvitt deg med hun snarest.

Syns du tar litt hardt i nå! Har ingenting imot det egentlig, tenker aldri over det.

Lenke til kommentar

Personlig ville jeg brydd meg fint lite om en jente snusa. Heller det enn røyk. Begge deler går helt fint. Altså... det er hennes valg. Det at man snuser/røyker forandrer ikke ens personlighet, og jeg ser derfor ingen grunn til at det skulle være en "dealbraker." Tattoveringer er også ganske irelevant.

Mitt spørsmål er heller; hvis folk er på jakt etter et forhold, skal man virkelig la fisleting som snus være i veien for dette? Hvis ja; hvorfor? Fordi det ikke ser så fint ut? Jeg kommer ikke på noen andre argumenter.

Jeg forbinner å snuse med noe rimlig nasty saker og jeg føler ikke for å kysse en som snuser.

Og jeg finner ikke jenter som snuser attraktiv.

Er vi virkelig så overfladiske? At vi ignorerer en persons verdier, humor, utstrålig og personlighet, kun fordi vedkommende har en snusleppe, eller tar seg en røyk? Virkelig?

...

Røyk = ok

Snus = nasty

Tattoos har jeg ingenting imot.

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Jeg snuser, kjæresten gjør ikke. Det er ikke noe problem, særlig med hvite portion, da vises det heller ikke. Skjønner ikke problemet, det kan da være en grunn til at man snuser? Godt er det og!

Du må skjønne at fordi du snuser, så er du et destruktivt menneske. Akkurat som meg.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg snuser, kjæresten gjør ikke. Det er ikke noe problem, særlig med hvite portion, da vises det heller ikke. Skjønner ikke problemet, det kan da være en grunn til at man snuser? Godt er det og!

Du må skjønne at fordi du snuser, så er du et destruktivt menneske. Akkurat som meg.

Helt enig. Ustabile mennesker som ikke klarer å si nei.

Brus? Ja, takk. Snus? Ja, takk. Røyk? Ja, takk. Dop? Ja, takk. Det går bare èn vei.

Endret av E-wok
Lenke til kommentar

Personlig så gir jeg langt faen. På lang sikt hadde jeg så klart ikke ønsket at kjæresten/kona/moren til barna mine hadde røyka, men ellers driter jeg i det.

Som sagt, så lenge det gjelder fylleroting eller forhold som ikke har blitt for seriøse.

Egentlig synes jeg det er litt tøft med jenter som røyker, mange av dem har en ganske rå personlighet.

Ps: Jeg festrøyker, snuser, drikker og slåss selv, så å mene noe annet ville vært ganske hyklerisk.

Endret av Bjarnemann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...