-Léon- Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 [Hypotetisk spm] Du har nettopp møtt en flott jente, dere har mange av de samme interessene og kommer godt overens, men hun snuser. Er det en ting som vil få deg til å ikke vurdere henne som en mulig kjæreste? Kanskje et litt snodig spm men jeg må ærlig si at jeg med hånda på hjerte ikke hadde taklet det [99.99% sikker]. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Nei, hadde nok ikke vært noe dealbreaker for min del. Hadde nok hatt større kvaler om hun røyket. 4 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 20. august 2011 Forfatter Del Skrevet 20. august 2011 Har vært rundt folk som røyker hele livet mitt, selv om jeg ikke røyker så har jeg ikke noe imot lukten lengre. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Jeg er jente da, men omvendt, så hadde det ikke vært noe dealbraker nei. Så klart ikke. Hvis det hadde vært det, så hadde jeg ikke likt fyren så mye i utganspunktet. Men han hadde ikke fått lov å røyke inne til daglig. Lenke til kommentar
abandoned Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Enig med JR Ewing her, heller snus en røyk. Heller ikke noen dealbreaker om hun gjorde noen av delene. 1 Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 (endret) Selvfølgelig er det en dealbreaker! Om noen snuser, røyker eller driver med dop eller narkotika er det bye bye baby! Endret 20. august 2011 av Naken_Greve 5 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Enig med snus, røyk, dop så er det ut. Tattovering også, muligens en liten kan jeg tåle, men ellers er det bye bye. 3 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Så hvis dama di plutselig hadde fått seg en tatovering, så hadde du kastet henne ut? du må være veldig glad i henne da, forstår jeg. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Ingen dealbreaker, nei. Det er absolutt å foretrekke at hun verken røyker eller suser though! Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Snusleppe er bare så uattraktivt at jeg hadde bedt henne om å slutte med det med en gang. Hvis ikke hadde jeg seriøst vurdert forholdet. Røyking hadde jeg også vært skeptisk til. 3 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Så hvis dama di plutselig hadde fått seg en tatovering, så hadde du kastet henne ut? du må være veldig glad i henne da, forstår jeg. Jeg velger jo selvfølgelig en dame med mye av de samme verdiene som jeg selv har (og det har jeg), slik om hun kommer til å ta tattovering eller ikke er ikke ett spørsmål som er opp til vurdering. Lenke til kommentar
Jambimaster Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Siden jeg snuser selv, ville det vært veldig hyklersk av meg å avvise en jente pga snus. Røyk syns jeg derimot er litt mer uattraktivt pga lukta som henger igjen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Både røyk og snus er i utgangspunktet no go, men det finnes sikkert unntak. 2 Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Snus er vel ikkje so veldig mykje til turn on akkurat, men hadde nok ikkje brydd meg so veldig mykje om det. Synest at røyking er verre. Lenke til kommentar
empetre Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Har aldri røyket selv, så en jente som røyker hadde jeg ikke taklet. Er helt forferdelig å kysse en røyker, smaker så vondt! Snus kan jeg akseptere til en viss grad. (Jente med verste løssnusen under leppa er no go) Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Nei egentlig ikke, snuser ikke selv, men røyker å syns jenter som røyker er litt fint Lenke til kommentar
MrL Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Ingen dealbreaker, men jææævlig lite atraktivt er det abselutt. Det er røyk også 1 Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Hadde ikke brydd meg om jenta mi snusa. Jeg snuser selv også, men jeg hadde ikke brydd meg om hun snusa selv om jeg ikke hadde gjort det. Røyk derimot, det hadde jeg ikke hoppa i taket for Lenke til kommentar
Populært innlegg Ajaco Skrevet 20. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 20. august 2011 Personlig ville jeg brydd meg fint lite om en jente snusa. Heller det enn røyk. Begge deler går helt fint. Altså... det er hennes valg. Det at man snuser/røyker forandrer ikke ens personlighet, og jeg ser derfor ingen grunn til at det skulle være en "dealbraker." Tattoveringer er også ganske irelevant. Mitt spørsmål er heller; hvis folk er på jakt etter et forhold, skal man virkelig la fisleting som snus være i veien for dette? Hvis ja; hvorfor? Fordi det ikke ser så fint ut? Jeg kommer ikke på noen andre argumenter. Er vi virkelig så overfladiske? At vi ignorerer en persons verdier, humor, utstrålig og personlighet, kun fordi vedkommende har en snusleppe, eller tar seg en røyk? Virkelig? ... 12 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå