tormentor Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Forsøker etter beste evne å kople Nokia 6610 opp mot compaq pres ved hjelp av infrarød overføring... Software fra Nokia er i orden. Mobiltelefonen funker som kjøss, men min Compaq Presario 7100 virker lite forberedt på i ta imot ir-signaler. finner ikke noe som helst info om denne fasilititet på min maskin. Har leita og leita på maskina om det å evt aktivere denne infrarøde forbindelsen fra maskina sin side, men ikke funnet noe... noen som har noen erfaringer på dette området? Hadde vært så sinnsvakt fett om det virka! Takk folkens. t. Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 finner du ikon for porten i enhetsbehandling ? (høyreklikk min datamskin velg 'maskinvare' og så klikk på enhetsbehandling) i så fall høyreklikk velg egenskaper og velg aktiver denne enheten. Kan også være at du må aktivere portenden i bios'en på maskinen. til sist hvilket operativsystem bruker du ? Har du win2000 sp3 er sjansene gode for at det føkker opp for deg, oppdater til sp4 Martin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå