slimer Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Hei. I påvente av Call of duty MW2 og battlefield 2 og forza 4 så fikk jeg pluteslig lyst til å spille litt FPS. Jeg har ikke spilt FPS siden MW1 kom ut og likte den godt. Tenkte å stikke ut og kjøpe meg nytt spill men hvilket: Alternativene slik jeg ser det er følgende: COD MW2 Crysis 2 COD Black ops. Hva syns dere? Har ikke noe erfaring med Crysis fra før av. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Anbefaler Battlefield Bad Company 2 på det varmeste. Spesielt hvis du venter på og gleder deg til BF3. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 I påvente av cod mw2?? du mener vel mw3? Hva med å teste alle de du nevner? Trenger ikke koste skjorta å prøve Lenke til kommentar
MrL Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Vil anbefale deg Battlefield BC2 fremfor MW2. Crysis 2 er også veldig bra som singleplayer, for min del bedre enn MW2 og BC2, men de to andre har nok mer og by på multiplayer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå