Jan Erik Engan Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Summer Time Bildet er fjernet. Beskrivelse: Dette ligger i bunnen av Haugfoss ved Blaafargeverket i Modum.Har nok her prøvd å bevare det slik jeg opplevde lys/skygge.fjernet noen stolper/ledinger og annet småtteri og rettet opp. Nå reiser jeg hjem til inten nett så vet ikke når jeg er tilbake for fult...1-3dager ble jeg lovt det skulle fiskses innen,godt 9 dager nå.men med litt press om att jeg skal ha avslag på en vare jeg ikke får som kommer de vel løpende? ;) Link til bildesiden Lenke til kommentar
Frode A Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Ser ut som en koslig plass dette, fine farger og kontraster i bilde. Så får vi håpe at du får fikset nett snart Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Her var det fred og harmoni - fint feriebilde med fine naturlige farger Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Fint bilde!, gode farger. Håper det ordner seg med nettet for deg. det er viktig for oss som driver på i dette gamet. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Flott bilde med huset som prikken over i'en, en flott boplass! Lenke til kommentar
wasco Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Godt balasert komp og vakker idyll Lenke til kommentar
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Hei. Veldig flott bilde. At det røde huset var plassert på siden gjør bildet veldig bra. Kompen her er bra. Dette likte jeg veldig godt.:-) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 30. august 2011 Forfatter Del Skrevet 30. august 2011 Takker til alle...på nett igjen fra idag...hei og det gikk fort..3 uker nesten og tok de 2min å fikse;);); Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg