BuffyAnneSummers Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Har sett litt på ''My cat from HELL'' i det siste, og det som alltid irriterer meg er hvordan katte.karen klarer å påstå at man aldri skal holde katten som ett spebarn fordi de føler seg usikre og blir sinte. Hvordan klarer jeg da å holde minst en av kattene mine som ett spebarn mens jeg kysser han og han bare maaaler og maler og maler, og hvordan kan da alle mine tre rulle seg rundt på rygg når vi ligger og koser? Flere som opplever at pus liker seg på ryggen? Lenke til kommentar
Fade1 Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 KAtten vår vrir seg rundt med en gang en prøver å legge den på ryggen. Du ser tydelig at den er irritert... Det er nok noe med hva den er vant med fra den er liten. Enkelte katter finner seg også i det meste. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 20. august 2011 Forfatter Del Skrevet 20. august 2011 Jo jeg har ikke problemer med å skjønne at de fleste katter ville vridd seg rundt med livet som innsats. Det jeg reagerer på er at han påstår hardnakket at man aldri skal ha dem på rygg! Har ikke problemer med å holde mine på rygg overhode. Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Det er nok ein "sannheit" om kattar, på same måte som at det er ein "sannheit" at alle kattar ikkje likar vatn. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 20. august 2011 Forfatter Del Skrevet 20. august 2011 Man kan også nevne andre måter katten/e din/e viker fra ''standaren''! Syns det er ganske søtt når pusekatter gjør noe uventet Lenke til kommentar
Frostpaw Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Jeg har alltid holdt kattene min på ryggen som en baby og selv om en av de liker det bedre enn de andre to så er det ingen av de som stritter imot eller blir redde av det. Ellers er alle 3 glad i ligge på ryggen på fanget mitt og bli klødd på maggen og strekke ut labbene. Han ene er også veldig glad i regn og snø og kommer inn søkkvåt ganske så ofte:p Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Alle mine tre liker å bli holdt på ryggen og legger seg ofte på ryggen når de vil ha kos på magen. De legger seg også på ryggen når de soler seg, de må jo passe på å bli solbleket på magen også... Synes det høres merkelig ut at man ikke skal holde katter på ryggen, om de ikke liker det så snur de seg jo bare. Vil tro det varierer fra katt til katt sånn som at noen katter hater vann og noen elsker det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå