Niklasp Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Flere måneder med rykter begynner å bære frukter. Dette vet vi om iPhone 5 Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Ligner mistenksomt mye på Samsung Galaxy S II. Tro om Samsung kan søke Apple denne gangen? 1 Lenke til kommentar
aleksander01 Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 syntes den mobilen på bilde ligner mere på htc desire hd... men det er sikkert ikke sånn den kommer til å se ut. Lenke til kommentar
Eirrun Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Synes og det lignet mer på en HTC telefon enn noe Samsung. Men synes den der var pen, hadde jeg fått den med android skulle jeg vurdert på det sterkeste. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Hvis det er bildet øverst i artikkelen dere snakker om så er det en 3D-modell laget av noen uten innsideinformasjon. Kun rykter og konseptbilder, som bildeteksten sier. Lenke til kommentar
Habarug Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Jeg vet nok til å vite at jeg ikke kommer til å kjøpe den 1 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Jeg vet nok til å vite at jeg ikke kommer til å kjøpe den Ingen tvil om at Apple lager gode telefoner, men det låste universet deres har jeg ingen interesse av. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Animasjonen på artikkelbildet var jo lekker da! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 (endret) Gikk over til en Galaxy s2 for noen uker siden, fallt pladask for hastigheten og den lekre skjermen Skal sies at min iPhone 4 har virkelig bitt i fra seg, en utrolig pålitelig og god telefon. Lukket og låst ja, men den fungerte stort sett ALLTID uten noe tull og vas. Skal ikke se bort i fra at jeg stikker over og myser på iOS leiren igjen, men denne gangen må det være en del nytt tilstede og ikke det samme kjøret om og om igjen. Slik sett er en iPhone en helt utrolig kjedelig og platt telefon. Men jeg ser enormt mye frem til den nye iOS lanseringen og selvfølgelig iPhone 5. Endret 20. august 2011 av Mala Lenke til kommentar
ti-guru Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Hehe... Dvs at fremtidens lommetyver kun behøver å sette opp en NFC-sensor for å tjene sitt daglige brød? Lenke til kommentar
lasseoj Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 hvis det kommer vill det bli umulig og kunne sette en kode på det... Lenke til kommentar
Maztermin Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 nfc finnes allerede. det er en del pc'er som støtter det og en del andre apparater som har støtte for det. bruker selv et autentiserings kort som bruker nfc for å logge på pc'en på jobb og har satt det opp på laptopen. funker som faen i windows og linux. ikke talom at det funker i OS-X på laptopen (ikke en mac). sålenge kortet er nermere enn 10-15cm så er jeg logga inn (passord blir selvsagt spurt etter). drar jeg det lenger vekk så låser den skjermen umiddelbart. (legger det oppå maskina når jeg sitter ved den. nfc sensoren er plugga inn i en usb port på fronten. napper jeg den ut så låser skjermen seg på samme måte som hvis jeg fjerner kortet) ganske kult, men ser ikke så mange flere nytteområder enn dørlåser og som autentisering. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Hvor kan man forhåndsbestille nye iPhone slik at man får den mer eller mindre på lanseringsdato? Er dette i det hele tatt mulig i Norge? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Hvor kan man forhåndsbestille nye iPhone slik at man får den mer eller mindre på lanseringsdato? Er dette i det hele tatt mulig i Norge? Det er i teorien mogleg, men i praksis ein stor utfordring. Eg klarte det når eg kjøpte min 3GS på lanseringsdagen for 2år sidan. Rusla ned på butikken å kjøpte ein. Dei hadde fått inn 5 stk. I lille Sogndal Vart nok verre med iphone4 og nå endå verre med neste versjon då hypen når nye høgder for kvar modell som blir sluppet. Bestill på nett lynkjapt så har du kansje ein sjangs. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Alright! Fikk et knalltilbud på den Samsung S2 men synes iOS er mer sexy, så vil vente til neste iPhone. Hvilke nettbutikker tenker du på da, Amentio, Apple.no eller? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Hvor kan man forhåndsbestille nye iPhone slik at man får den mer eller mindre på lanseringsdato? Er dette i det hele tatt mulig i Norge? Det blir nok mulig, men for øyeblikket er det ikke en gang bekreftet at det kommer en ny iPhone. Når det nærmer seg lansering vil flere og flere butikker begynne å ta imot bestillinger. Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Liker denne litt. Vanskelig å si om den er fake. Om det er tilfellet så er det godt arbeid hvertfall http://www.youtube.com/watch?v=hdZaj86YB3A Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg