Gå til innhold

BK: svart og kvit blomeliknande livsform

Anbefalte innlegg

f/4

ISO-100

1/250

innebygd blits brukt

=================================

Det er noko ved dette biletet eg liker. Eg liker korleis blada går gjennom heile ramma, korleis den ser ut. Nesten litt majestetisk/stolt/ballerina... veit eigentleg ikkje kvifor, men eg liker dette biletet. Har fått litt forskjellige tilbakemeldingar på det. Reint teknisk ser det ut til at eg missa fokuset littegranne. Det irriterer meg. Eg ville gjerne hatt fokuspunktet på krona, eller kva ein skal kalla det. Kanskje det er litt myrkt? Kunne det tent ved ei lita justering av kurvar? Nei, kva seier de?

6059338897_0243381405_z.jpg

Weird flower by Bokehliciousness-ness, on Flickr

Takk for tilbakemeldingar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Florabilder skal ha noe ekstra ved seg for at det blir kledelig i sh. Dessverre har ikke dette bildet dette lille ekstra som kreves, og dermed føles det særs unødvendig. Hadde mye heller foretrukket å sett det i farger. SH konverteringa ser også ut til å bære enkle preg som at det kun er trykket "Sort/hvitt". Misstenker at det er blitsbruken som skaper dette blasse inntrykket. Det trenger mer kontraster. Sortere sort og hvitere hvitt finner jeg personlig mer tiltrekkende med sh.

Motivmessig er det ok, men ønsker et tettere utsnutt. Det blir for mange blader som trekker fokuset vekk fra det som later til å være hovedmotivet, og det føles da som om du har bommet med fokusen.

=)

Lenke til kommentar

Takk.

Årsaken for at eg valgte å behalda dette utsnittet var då eg ikkje likte det avkutta bladet som hadde kome til høgre, der. Sjølve tuppen er ikkje motivet, heller heile blomen. Tuppen skulle, ideelt, vore eit landepunkt for auga til slutt. Det som plagar meg med dette bilete er at eg missa fokus littegrann + det bladet som er nede til venstre. Den høyrer ikkje til blomen, og eg klarte ikkje fjerna den, då måtte eg i så fall ha kutta den av.

Når det gjeld sk-konverteringa, er eg einig. Eg er likevel mest oppteken av komposisjon og stemning og slike ting ved kritikk. Burde kanskje nemnt det.

Takkar for innspel!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...