Gå til innhold

BK: Rosa sommer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, Anne.

 

Skaprt og fint og trff med fokus. Hvor stor dof man skal ha kommer ofte av smak og behag - hos meg styres den også innimellom av lysmengden.... ;-) Førsteinntrykket mitt er at dybden fungerer.

 

I og med at noen av de hvite kornene i bunn er skarpe så trekker de min oppmerksomhet. Det er forsåvidt greit (du kan blure de ut om du ikke ønsker dette, men jeg synes det er ok, de gir mer spenning i ibldet, men da synes jeg du skulle hatt litt mer luft under de. Jeg liker ikke at elementer som er en del av bildet er så langt ut i kanten. Fargemetningen på dyret synes jeg fungerer. På rosa og grønn synes jeg det blir bittelitt for mye. Spesielt på grønn. Det er ikke sikkert det blir bedre ved å dempe grønn, men førsteinntrykket mitt er at det er litt mye i en så glatt flate som de grønne, kan hende jeg ikke hadde lagt like mye merke til det om det var litt mer duse detaljer der. Litt utrygg på komposisjonen, men det kommer kanskje av at det næremer seg kvadratisk. Førsteinntrykket er at det hadde tålt en liten klipp på venstre side, men da havner du på enda mer kvadratisk (noe du kanskje hadde unngått med litt mer luft under de hvite kornene... ;-)

 

Dette er et fint bilde av den nektarspisende rakkeren (jeg er ekstremt dårlig på navn på sånne små bevingede skapninger), men som du vet er jeg formann i pirkekomiteen og forsøker nevne også det jeg synes ikke henger helt sammen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...