awesnes Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Hove, Tromøya Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Rent og pent og god dybdeskarphet. For meg er det viktig at slike bilder virkelig er skarpe helt ned til nedre bildekant og her har du med detaljer hele veien. For meg virker det lyseste partiet litt ubrent i litt for stort område og jeg tror også dette stjeler litt kantdetaljer i skyene dine. Jeg synes du har en fungerende komposisjon der øynene kan følge berget innover og så følge siluetten utover til de flotte skyene øverst til venstre. Bildet gir meg et lite inntrykk av å helle til høyre, men det tror jeg ikke du skal rette opp da det er den falske horisonten (foran siluetten) som gjør dette. Den mer ekte horisonten ytterst til venstre ser nemlig ut til å være i vater. Et fint bilde du har her Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Pent HDR bilde med ikke for sterkt fargestikk som det bruker å bli på enkelte HDR fotos Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Fint bilde, flott struktur i fjellet og gode farger! Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Et fint billede, med tilpas HDR farver. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Ikke vanskelig å like det jeg ser her:) Flott struktur, lekre farger og fin dybde. På grensen til utbrendt himmel i det lyse partiet. Godt fotoarbeid! Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Flott komp og struktur. Skyene er en utfordring i denne formen Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 21. august 2011 Forfatter Del Skrevet 21. august 2011 Takk for kommentarer, og ikke minst til deg Espen for lang og utfyllende kommentar. Horisonten skal være i vater (iallefall i følge straighten tool i ACR), men enig i at den kan virke litt skeiv. Prøvde å "blande" inn litt hav fra en annen eksponering i det lyse partiet, men med mine ikke alt for gode PS-kunnskaper ble det ikke så pent, så da lot jeg det være. Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 flot bilde, utrolig så lyst på den tid, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg