Gå til innhold

BK: Hove, Tromøya

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rent og pent og god dybdeskarphet. For meg er det viktig at slike bilder virkelig er skarpe helt ned til nedre bildekant og her har du med detaljer hele veien. For meg virker det lyseste partiet litt ubrent i litt for stort område og jeg tror også dette stjeler litt kantdetaljer i skyene dine. Jeg synes du har en fungerende komposisjon der øynene kan følge berget innover og så følge siluetten utover til de flotte skyene øverst til venstre.

Bildet gir meg et lite inntrykk av å helle til høyre, men det tror jeg ikke du skal rette opp da det er den falske horisonten (foran siluetten) som gjør dette. Den mer ekte horisonten ytterst til venstre ser nemlig ut til å være i vater.

Et fint bilde du har her

Lenke til kommentar

Takk for kommentarer, og ikke minst til deg Espen for lang og utfyllende kommentar.

Horisonten skal være i vater (iallefall i følge straighten tool i ACR), men enig i at den kan virke litt skeiv.

Prøvde å "blande" inn litt hav fra en annen eksponering i det lyse partiet, men med mine ikke alt for gode PS-kunnskaper ble det ikke så pent, så da lot jeg det være.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...