Gå til innhold

Gummisikte til Luftgæver


Stalthy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

linken din var "broken" i min nettleser, firefox.

Men det er et kjent problem både på luft og vanlig gæver, både med og uten kikkert.

 

det kalles Idiot merke... :D

 

med mindre man har spesialkikkert/demper til kikkert/sikte legger man aldri øyet intil/nærme sikte da man vil få et "spark" fra våpenet som vil forplante seg til øyet og dermed ender man opp med et (idiot)merke. :D

 

man har som en generell regel alltid litt rom mellom sikte og øyet for å ta høyde for rekyl.

 

*tillegg*

jeg regner med at det du linker til er en gummi"smokk" som man setter på siktet som er mykt og vil sperre ute lys mellom kikkerten og øyet.

så vidt jeg kjenner til er dette ikke standard på vanlige våpen eller kikkerter som selges...

Endret av stich_it
Lenke til kommentar

funker fint på chrome, men på druganov så er dette vanlig, ja jeg vet at man ikke skal ha øyet helt inntil, men vill føle meg tryggere med (gummi)"smokk" (det høres feil ut gitt..)

 

er det ikke mulighet for å kjøpe dette som ekstrautstyr til div sikter, ville følt meg mer komfortabel med å sikte da

Lenke til kommentar

høres jo litt ut som du sliter med mer en bare prob med kikkerten her.

så lenge en kikkert er siktet inn skikkelig så treffer den der du krysset er.

men man kan jo trekke til siden med avtrekket eller kikkerten kan være sikta til en side. begge deler vil gjøre at man ikke treffer midt i blinken

 

vis det bare er for å lukke ute lys fra siden så mener jeg det er fint mulig å få tak i lapper som man kan legge på som dekker til.

da også for det øyet man ikke sikter med.

Lenke til kommentar

er ikke sikker på om det blir rett da linken din ikke fungerer.men jeg har denne

diameteren på tuben er 40 mmm så den passer til en litt store kikkertsikter.

prisen blir vi enig om viss du sender pm.

husker ikke hva det heter på engelsk så der kan jeg ikke hjelpe deg.

post-105355-0-64741000-1314386854_thumb.jpg

post-105355-0-33982100-1314386872_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...