Gå til innhold

BK: Utendørs portrett på brygga


Anbefalte innlegg

Tok noen bilder av ei veninne her om dagen og vil gjerne høre hva dere har å si om dette bildet. Det er tatt utendørs på en bryggekant rett ved her jeg bor og poenget er å få litt dramatikk i bildet ved å ha bakgrunnen en del mørkere enn modellen, men at bildet ellers har et naturlig preg.

 

post-41752-0-63969500-1313788721_thumb.jpg

Endret av King-Nothing
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flott bilde! Det ser ut som studiobakgrunn. Personlig synes jeg blitsen blir litt for direkte. En større softboks og annen vinkel kunne gjort seg. Gjerne kombinert med beautydish ovenfra for hårets del. Evt bytte ut blits med bruk av sollys, diffuser og reflektor. Mulig jeg ville bedt henne heve haka/hodet litt også så det utstråles mer stolthet.

Lenke til kommentar

IceBlitz: Om jeg ikke husker helt feil, var det f/4. :)

 

Simen1: Kan nok være enig i at blitsen burde vært litt anderledes, men det slikt man lærer av. Jeg brukte en annen blits til hårlys på andre bilder fra samme shoot, men dette var heeelt på bryggekanten, så tok ikke sjangsen. Det var nok vind til at den lett kunne fått seg et bad. ;)

Lenke til kommentar

Takk for det IceBlitz. :)

 

Motivet er nok veldig opptatt, så tror ikke det er noe poeng, men det er jo alltid lov å prøve seg, hehe.

 

Legger ut et bilde til fra samme shoot hvor det ikke er så tett utsnitt, litt mer kropp og også hårlys. Tar gjerne i mot deres meninger på dette også. Det er alltid bra å få litt (konstruktiv) kritikk fra andre, slik at man kan bli bedre.

 

post-41752-0-74561500-1314483404_thumb.jpg

Lenke til kommentar

En mellomting mellom to siste bilder tror jeg hadde blitt perfekt.

 

Ellers var dette også et godt bilde, men jeg føler at bilder aldri blir avsluttet nedover.

 

Får lissom lyst til å skrolle videre nedover for å se mer av bildet hvis du skjønner. Hvordan du kunne avsluttet bildet har jeg lite forslag til i akkurat denne situasjonen. Kanskje fremhevet ansikt og bryst mer slik at man ikke går lengre nedover for å lete etter flere detaljer.

 

Nå må ingen tenke nøtteskall her :D kanskje vanskelig å uttrykke seg mindre misforståelig haha :)

Endret av IceBlitz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...