Labelle Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Hei. Ringte til en skole nettopp og spurte om det var ledig skoleplass. Han sa det var fult men jeg sto på nr.1 på venting. Har jeg noe sjangs? Ligger dårlig ann hvis jeg ikke kommer inn her. Lenke til kommentar
Antaurix Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Du har jo flere inntak. Så du får nok flere muligheter. Får bare håpe at noen velger å droppe skolen eller velge en annen linje + Det finns jo inntakskontor, hvor du kan møte en spesiell dato og få en ekstra mulighet. Med mindre karakterene dine er VEELDIG dårlige og det kreves høye så tipper jeg du klarer deg Btw, en kompis søkte seg inn på en skole. kom ikke inn noen steder men valgte å bare møte opp på skolen hver dag. Til slutt bare fikk han bli. 1 Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 23. august 2011 Forfatter Del Skrevet 23. august 2011 Er litt i tvil nå. Skolen begynnte igår og jeg ringte en gang til idag. Fikk beskjed klassen var full. Men det var snakk om de skulle kanskje åpne 1-2 plasser til. Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 24. august 2011 Forfatter Del Skrevet 24. august 2011 Ringte skolen igjen idag. Inspektøren sa klassen var full (15 stk) og det var ikke snakk om å utvide den. En annen elev i selve klassen sa at læreren hennes ville at det skulle utvides 1-2 plasser til men det var ingen som hadde meldt seg. Jeg har meldt meg 3 ganger nå og skjønner ikke noe lenger. Må være feil i kommunikasjonen der borte eller noe. Jeg vet at alle de 15 som er i klassen hadde det valget på sitt førstevalg. Jeg står på nr 1 på venting på å komme inn i klassen. Noen som tror jeg fremdeles har sjangs? :S Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Ring til inntakskontoret, det krever vanligvis litt for å få farten på saker og ting. Men hvordan har det seg at du ikke har fått skoleplass? Det er ikke alltid du kommer inn på et av dine egne valg, men det at du har blitt helt utelatt høres merkelig ut. Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 25. august 2011 Forfatter Del Skrevet 25. august 2011 Jeg kom inn på førstevalget mitt. Men det var en annen plass. Har prøvd å fått byttet etter fristen men inntakskontoret var kjip der. Dette var faktisk mitt fjerde valg. mye kan se de siste måndene før skolen starter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå