Janne caspersen Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Brura Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Wenche C.K. Andersen Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Kongebilde. Har ikke noe å utsette på dette, ting som er "i veien" må liksom være i veien her. Var det planlagt eller helt impulsivt ? Iallefall helt konge Lenke til kommentar
Janne caspersen Skrevet 19. august 2011 Forfatter Del Skrevet 19. august 2011 Takk for hyggelig kommentar Wenche, dette var helt impulsivt fra brudens side og jeg er glad jeg valgte høy ISO fremfor blitz så jeg rakk å skyte raskt:) Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 herlig øyeblikk, bokstavelig talt, har ikke noe mer konstruktivt å komme med Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Dette var knallbra, føler at hun tenker haha, I got him Her stemmer det meste og det er et flott øyeblikksbilde Lenke til kommentar
Carina Hedegaard Frey Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Nydelig øyeblikksbilde Snakker om å timing! Synes også det var lurt av deg å kjøre høy ISO, så du fanget opp dette glimtet! Liker blurringen rundt, slik at blikket til bruden er fanget perfekt. Bra jobba, og et utrolig morsomt for brudeparet må jeg si Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Knallfint ! Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Blinkskudd! Et skikkelig morsomt bilde der du har fått med mange artige detaljer. Den lyse fine tonen i bilde er så absolutt kledelig. Godt jobba!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg