Miss Photography Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Snart skal det høstes... Bildet er fjernet. Beskrivelse: Helt ærlig er jeg veldig usikker på hva jeg syns om dette bilde selv. Jeg likte fargene jeg fikk frem,men er usikker på om fokusområdene er for få. Syns det fikk et litt kunstnerisk preg også kansje..? Hva syns dere? Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Heiwe Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Jeg liker også både farger og lys, samt struktur. Minner litt om dobbelteksponering ifht. til skarphet/dybde. Jeg synes det mørke diffuse området oppe til høyre forstyrrer endel. Jeg ville også hatt det fokuserte/skarpe strået , oppe til venstre litt lenger ned i billedflaten for å unngå kuttet her . Har du enda større blender - ville jeg brukt det Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Synes dette var annerledes, men det gjør ingenting om skarpheten generelt er fraværende bare den er der , som i ditt tilfelle i 2 fokusområder..Bra Lenke til kommentar
ronnsol Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Jeg likte det veldig godt. Nydelige farger, som gull. To strå i fokus for meg, med passelig avstand. mulig det litt mørkere feltet i høyre hjørne kunne vært noe lysnet. Men alt i alt vakkert Lenke til kommentar
Anne Øverås Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Flott lys, vakre toner i bilde. Det mørke feltet og kutte av strået er nevnt. Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 21. august 2011 Forfatter Del Skrevet 21. august 2011 Takk for tilbakemeldinger:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg