carl-kr. Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 hei, nå har jeg plagdes i hele dag.. Jeg har masse videofiler jeg vil streame trådløst til min boxee box. har prøvd alt, men boxee box finner ikke min windows 7 laptop. Finns det noe program jeg kan instalere på laptope som kan hjelpe meg å streame?? har googlet å lett uten å finne svar, men ser at andre plages med dette. Lenke til kommentar
Torefos Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Har selv Boxee box, men har for det meste en ekstern disk tilkoblet direkte i Boxee. Men om jeg skal streame nylig nedlastede elementer fra pc'n, så har jeg aktivert nettverksdeling på de områdene på maskinen jeg vil dele. Du vil finne maskinanvnet ditt på Boxee etterfulgt av (SMB/Samba), som er Boxees inkluderende protokoll for å snakke med Windows' shares. Klikk deg inn der, og du vil bli spurt om brukernavn og passord, som er credentialene til brukerkontoen på maskinen din. (som også har tilgang til sharet ditt). For å legge til sharet som en filkilde: Settings -> File Sources -> Add Sources -> MASKINNAVN (Samba) Evnt. kan du bruke PS3 Media Server på Maskina, og få tilgang til filene dine via DNLA. Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 21. august 2011 Forfatter Del Skrevet 21. august 2011 da har jeg tydlig vis gjort alt rett. fikk det til i formidag, boxee fant pcen og leg la til kilden. men så måtte jeg restarte pcen og når den kom på igjen så mistet boxen kontakt med laptopen igjen og jeg er like langt! irriterende. ser mange som plages med dette og påstår at det er en software feil på boxee box? nå står det bare workgroup når jeg går in på smb... Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Kanskje det går med media manageren som er til iPad? http://www.boxee.tv/download#ipad Jeg har ihvertfall funnet alle filer på mac'en min når jeg valgte å dele dem vi nettverket på mac'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå