Trond1967 Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Har akkurat solgt min mac og da nye eier skulle legge in snow leopard sa han at den bare gikk i grått. Han greier ikke og få ut dvden. Han får restartet men pc går bare i grått igjen. Har foreslått og starte med original program dvd men da må han få ut dvden som sitter der nå. Gjelder denne http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=30117143 Noen som har tips Lenke til kommentar
jhammer Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Hvis du tar en tynn pappbit og stikker inn over DVD-en skal den løse seg ut. Han må være litt forsiktig når han gjør denne operasjonen. Det har funket bra for meg i en tilsvarende situasjon. Lenke til kommentar
Trond1967 Skrevet 20. august 2011 Forfatter Del Skrevet 20. august 2011 Takker for tipset. Jeg får igjen pcen i morgen så skal jeg teste det ut. Lenke til kommentar
Trond1967 Skrevet 3. september 2011 Forfatter Del Skrevet 3. september 2011 Saken er nå løst og mac lagt ut for salg igjen. Løsningen var lattelig enkel det gjalt bare og trykke ned museplata med 2 fingre under oppstart og dvden kom ut uten noe tull Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå