Tokke Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Ice Bildet er fjernet. Beskrivelse: Vinterbillede fra Avernakø, Danmark. Synes selv at kompositionen umiddelbart er ok, selvom horisonten er midtstilt. Tænker at tågen i bagrunden snyder øjnene og bevirker dette. Jeg mener også at farverne er ok og fremhæver det kolde udtryk, trods sollyset. Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Ja dette er flott Steen Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Skikkelig vakkert, helt etter min smak!! Lenke til kommentar
Heiwe Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Flott lys og farger. Bra etterbehandlet med fin struktur på forgrunnen og god skarphet. Er faktisk enig med deg om at midtdelingen fungerer - inntrykket blir ihvert litt amputert ved å kutte den flott "drivende" himmelen. Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Helt suveren struktur og lys Lenke til kommentar
Janne caspersen Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Dette var et landskapsbilde som fallt i smak hos meg. Fint lys og som du sier er fargene med på å fremheve vinterkulda. Jeg har ikke greie på landskapsbilder og ved første øyekast fungerte komposisjonen ganske bra, men når jeg skroller bilde så skjermen kutter litt av himmelen synes jeg at bildet virker mer harmonisk Lenke til kommentar
XXXxxxxx Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Vakkert bilde! Jeg er enig med Janne ?aspersen. Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Det er meget flot, med et fint lys og farver. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Et lekkert lanskapsbilde med nydelig lys og flott dynamikk. Midtstillt, javel men her er det absolutt på sin plass da skyene danner en fin dybde mot horisonten. Et flott stykke fotoarbeid Steen, liker det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg