stinger82 Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 (endret) Hei. Har akkurat fått 120GB utgaven av denne, men får ikke mer enn 250/260 mb/s, ifølge ATTO og AS SSD. En clean install, med Sata kontrolleren satt til AHCI. Noen sopm vet hvorfor jeg får så dårlig resultat? Edit: Ehm, har bare sata2 på mitt p5q deluxe hk, så det er nok problemet? Edit 2: Da har jeg bygget ny pc og da ble det over 500mbs på både les og skriv ifølge ATTO:) Endret 13. oktober 2011 av stinger82 Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Noen som vet om ny firmware kommer til sandforce kontrolleren? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Noen som vet om ny firmware kommer til sandforce kontrolleren? Det er kommet Sjekk ocz forumet f.eks Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Men er det samme firmware som disken fra ocz? Eller er det bare å vente på at Kingston skal legge ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå