Gå til innhold

GeForce 4 testet hos Toms Hardware


Pluto

Anbefalte innlegg

Jeg syns det er dumt å kjøpe ny serie f.eks først GF1 så kjøpe GF2 så kjøpe GF3, så videre dere vet det kommer ny grafikkort/skjermkort hvert halvår,det er bedre å vente til alle spillene hakker på oppløsning og instillinger dere vil ha så kjøp ny.

Dere sparer mye penger.

 

jeg har et GF3 jeg vil vente og se hva som skjer hvis tingen blir mye bedre f.eks en skjermkort nå så vente 1,5 år mulig 150-200% bedre.

Vet dere ikke da du så GF1 rå, så GF2 råere, så GF3. liten revolusjon. Må bare ha det må bare ha det temk litt neste gang blir BEDRE.

IKKE MITT PROBLEM

 

Hilsen Q.B.Laden

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-02-10 20:45, Qwseyvnd skrev:

Jeg syns det er dumt å kjøpe ny serie f.eks først GF1 så kjøpe GF2 så kjøpe GF3, så videre dere vet det kommer ny grafikkort/skjermkort hvert halvår,det er bedre å vente til alle spillene hakker på oppløsning og instillinger dere vil ha så kjøp ny.

Dere sparer mye penger.


jeg har et GF3 jeg vil vente og se hva som skjer hvis tingen blir mye bedre f.eks en skjermkort nå så vente 1,5 år mulig 150-200% bedre.

Vet dere ikke da du så GF1 rå, så GF2 råere, så GF3. liten revolusjon. Må bare ha det må bare ha det temk litt neste gang blir BEDRE.

IKKE MITT PROBLEM


Hilsen Q.B.Laden


 

Prøvd å lese gjennom det du har skrevet før du trykker send? :razz:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Når til og med de raskeste Geforce2 TI korta slår Geforce 4 MX korta, er vel ikke Geforce 4 akkuratt noen revolusjon. Både Geforce 3 TI200 og TI500 ligger langt over i ytelse. Dette er nok på grunn av at GF4MX er ribbet for all teknologien GF3 har.

 

Skal det være noe vits i å kjøpe GF4, må du ut med 4.500 for toppmodellen!

Lenke til kommentar
Quote:


On 2002-02-11 00:08, barkindog skrev:

Mener en kar her på forumet sa det tidligere. Ta deg et norsk kurs..


Har du vurdert at noen av besøkende her på forumet , faktisk ER av utendlansk opprinnelse, og kanskje ikke er så flinke i norsk?Skal du sende all på norsk kurs?Eller utøver du rasisme her på forumet?Det kan da ikke være tillatt. Ellers er jeg enig med deg, man skal skrive slik at andre ikke skal ha problemer med å lese og forstå det.
Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-23 12:18, enl skrev:

Når til og med de raskeste Geforce2 TI korta slår Geforce 4 MX korta, er vel ikke Geforce 4 akkuratt noen revolusjon. Både Geforce 3 TI200 og TI500 ligger langt over i ytelse. Dette er nok på grunn av at GF4MX er ribbet for all teknologien GF3 har.


Skal det være noe vits i å kjøpe GF4, må du ut med 4.500 for toppmodellen!


Det fins noe som heter GF4 ti4400, hvis du følger med litt. Og den koster ikke 4500..........

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-23 12:57, asad skrev:

Quote:


On 2002-02-11 00:08, barkindog skrev:

Mener en kar her på forumet sa det tidligere. Ta deg et norsk kurs..


Har du vurdert at noen av besøkende her på forumet , faktisk ER av utendlansk opprinnelse, og kanskje ikke er så flinke i norsk?Skal du sende all på norsk kurs?Eller utøver du rasisme her på forumet?Det kan da ikke være tillatt. Ellers er jeg enig med deg, man skal skrive slik at andre ikke skal ha problemer med å lese og forstå det.

Ikke nødvendig å være så hårsår kanskje, det er ikke nødvendigvis uttrykk for rasisme å be noen om å skrive rent.

Lenke til kommentar

GeForce4 MX460 koster jo ca 1800,- hvis jeg ikke er helt på bærtur, og det er jo enormt billig til GeForce serien å være... Men det har jo GeForce4 kjernen. Kan det da være så dårlig som folk sier?

 

Jeg synes det er litt vel fort dyrt ennå for Ti4600 selv om jeg liker specs'ene på den :grin:

Lenke til kommentar

Vel... kanskje mange her inne har behov for litt skolering i rettskrivning :smile:

 

Setningen fra innleggeren over f.eks skal skrives slik:

 

Et norsk kurs i hva? Hvordan unngå orddelingsfeil?

 

Men ikke slik:

 

Ett norsk kurs i hva? Hvordan unngå orddelingsfeil?

 

Vel, kanskje er jeg litt pedantisk her nå, men...

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-24 13:56, Journeyer skrev:

Vel... kanskje mange her inne har behov for litt skolering i rettskrivning :smile:


Setningen fra innleggeren over f.eks skal skrives slik:


Et norsk kurs i hva? Hvordan unngå orddelingsfeil?


Men ikke slik:


Ett norsk kurs i hva? Hvordan unngå orddelingsfeil?


Vel, kanskje er jeg litt pedantisk her nå, men...


 

Nja, det er litt avhengig av konteksten, eksempelvis hvis det er snakk om et bestemt norskkurs, som det her var (nemlig kurset "Hvordan unngå orddelingsfeil").

Så :razz:

 

:wink:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-26 16:43, Sadoneger skrev:

Nei, nei, nei. Ett er tallordet, som i "Jeg ville ha ett Gf4-skjermkort - ikke to!". Det ble anbefalt "et norskkurs" - eller norsk kurs, i dette tilfellet.


 

Ok, dette er fullstendig OT. Du og Journeyer helt rett, (men) jamfør gjerne Språkrådet:

http://www.sprakrad.no/oss.htm#etellerett

 

"Finnes det en regel for når man skal bruke "et" og når man skal bruke "ett"?

 

Svar:

I utgangspunktet er "et" ubestemt artikkel, mens "ett" er tallord.

 

I praksis kan det være vanskelig å avgjøre hvilken ordklasse man har å gjøre med. Da kan denne tommelfingerregelen være grei å følge:

 

Hvis det er riktig å uttale ordet med trykk, bør man skrive "ett", ellers bør man holde seg til "et"."

 

Jeg mente norskkurs med trykk (det bestemte kurset for å unngå orddelingsfeil), men det innlegget jeg svarte på var ment (slik jeg forstod det) som et eller annet (det spiller ingen rolle hvilket) norskkurs.

 

Ah, drit i. Jeg gir meg. Mea culpa. My bad.

 

[ Denne Melding var redigert av: LarsC på 2002-02-27 18:26 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...