Anmarie Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Er det noen som har erfaringer med Varmepumpemesteren Vpm Invest Limited ? Ser de selger rimelige varmepumper, kjente merker. Skal ha 14.900,- for en Mitsubishi kirgamine FD 35 VABH 6,6kW . Det virker litt useriøst at et firma ikke har et eneste personnavn på hjemmesiden. Kun et mobilnummer. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Er det noen som har erfaringer med Varmepumpemesteren Vpm Invest Limited ? Ser de selger rimelige varmepumper, kjente merker. Skal ha 14.900,- for en Mitsubishi kirgamine FD 35 VABH 6,6kW . Det virker litt useriøst at et firma ikke har et eneste personnavn på hjemmesiden. Kun et mobilnummer. Veil. pris ink montering på denne pumpa ifølge Miba (mitsubishi Norge) er 24900 kr... Jeg ville nok vært skeptisk til å bruke dette firmaet. Sjekk ihvertfall at de er registrert som forhandler på Miba.no Jeg fikk installert denne pumpa i ferien, fikk den for 20.500 ink montering av ett firma i Østfold. Elkjøp selger denne pumpen for 18000 nå, uten montering som pleier å ligge på 3-4000kr. Kanskje pumpa til Vpm ikke er beregnet for norden, og i så måte mangler nordisk kretskort og varmekolbe? Sjekk ihvertfall grundig før du bestiller fra dem Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Vær obs på produkter som er parallell importert til Norge. Går Limitied konken (bytter telefonnummer) vil du få problemer med eventuell reklamasjon. Sjekk også at evt. paralellimportert modellen er vintertilpasset. Selv om du finner akkurat samme type hos norsk grossist, så kan modellene være ulike fordi vintertilpassning gjøres hos importør. Vintertilpassning består i å legge inn et varmelement i bunn av utedel, sånn at kondensvann ikke fryser og danner en isblokk. Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) Kan varmt (tog du an?) anbefale Oslovarmepumpeservice / Rein varme http://www.reinvarme.no/ . De monterte pumpa mi veldig billig, og ga gode råd om plassering og vedlikehold. Og dette selv om jeg handet pumpen et annet sted. Ring Lars-Erik på 41857373, så får du nok et godt tilbud på pumpe med montering. Endret 20. september 2011 av semtex Lenke til kommentar
Thomas Bogen Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 Er det noen som har erfaringer med Varmepumpemesteren Vpm Invest Limited ? Ser de selger rimelige varmepumper, kjente merker. Skal ha 14.900,- for en Mitsubishi kirgamine FD 35 VABH 6,6kW . Det virker litt useriøst at et firma ikke har et eneste personnavn på hjemmesiden. Kun et mobilnummer. Hei! Jeg kan varmt anbefale vpm.no. Jeg bestilte for meg, broren min pluss mine foreldre. Totalt 3 pumper. Jeg og broren min bestilte Panasonic, mens foreldrene mine bestilte Fujitsu. I løpet av vinteren var det -20, og da varmet Panasonic pumpene dårlig, så da klagde jeg og brutter'n. Vi ble enige med Varmepumpemesteren om å bytte til Fujitsu som mine foreldre hadde, med et mellomlegg på 1000,- Men det skulle bare mangle, siden den pumpen var kraftigere. Brutter'n har flyttet, og skal mest sannsynlig kjøpe ny pumpe fra samme sted, og da heller det mot Mitsubitshi pumpe. Utvalget har blitt bedre siden vi kjøpte for 3 år siden, også får man håpe servicen fortsatt er den samme:) Vet svaret kommer seint, men måtte nesten bare svare på den;) Mvh Thomas Lenke til kommentar
hunglightning Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Skeptisk svar Thomas Bogen! Hvordan kan dere ha kjøpt varmepumper fra Varmepumpemesteren for 3 år siden, når firma er registrert fra 16,06,2011 i Brønnøysundregistre? brønnysund register link her Lenke til kommentar
indelible Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 @hunglightning: Mulig varmepumpemesteren kun var registrert som et limited-foretak for 3 år siden. De startet i juni 2011 som "vikarservice as" ser jeg. Jeg fikk montert en Kirgamine 6,6kw fd 35 VABH i oktober 2012 for 18 400 fra varmepumpemesteren inkl. montering. 2 montører, Max og Max fra et tilsynelatende baltisk land, gjorde en kjempejobb hvor de styrte og slet for å få montert utedelen der det var vanskeligst for de men hvor de mente at jeg ville oppleve minst vibrasjon; i grunnmuren. Utedelen står støtt som et fjell, men kondensvannet tømmes på en ugunstig plass så det må jeg få ordnet opp i. Hittil har det fungert som ei kule. Kun når gradestokken kryper under -10 grader blir jeg nødt til å fyre i ovnen eller sette på gulvvarme for å holde temperaturen rundt 20 grader i hele huset (eldre 2 etasjes enebolig på 90kvm). Var selv skeptisk til å kjøpe fra et lite og ukjent selskap, men jeg føler meg rimelig trygg på at det var et godt valg nå i etterkant. Har man råd til å betale ekstra for å sove bedre om natta så kan man alltids kjøpe fra en større og mer etablert bedrift, men jeg sover best når jeg føler at jeg har gjort en bra deal, og gjerne også er med på å hjelpe en nyoppstartet bedrift med å holde hjulene i sving. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå