Gå til innhold

BK: Julekledd

Anbefalte innlegg

Julekledd

Bildet er fjernet.

Beskrivelse:

Litt tidlig ute kanskje... Synes dette fikk visse assosiasjoner til julekuler. Croppet og litt rotert. Liker godt fargene her og også mønsteret i selve "julekulene". Noen er litt uklare, men når man ikke vil at bakgrunnen skal bli for tydelig så kan ikke bl. være så mye mindre:)

Evalueringsnivå Kritikk:

Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det.

Link til bildesiden

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker så mye for alle kommentarer - hyggelig det faller i smak :)

Trond; nei, jeg vet ikke helt hvordan kompen skal/bør være her - har rotert det litt ifht. opptak. Den "tykke kvisten" er jo bare stengelen til strået da, og synes det blir litt amputert uten den - men mulig det gjør seg bedre med en rotasjon på 90 grader mot ve. og fjernet den stengelen ? ( skal prøve) :)

Lenke til kommentar

Det går fort til jul ;) Dus fin bakgrunn, harmoniske farger og fint mønster i "julekulene". At noen av bladene er uskarpe gjør ingen ting, men jeg er litt usikker på grenen som går tvers over høyre hjørne. Ville croppet bildet på høyre side og toppen slik at grenen med julekuler går diagonalt fra hjørne :)

Lenke til kommentar

Det går fort til jul ;) Dus fin bakgrunn, harmoniske farger og fint mønster i "julekulene". At noen av bladene er uskarpe gjør ingen ting, men jeg er litt usikker på grenen som går tvers over høyre hjørne. Ville croppet bildet på høyre side og toppen slik at grenen med julekuler går diagonalt fra hjørne :)

Takk for det , Janne :)

Jeg er sær - og vet det , hehe.. anbefaler mange å fjerne ditt og datt, men fjerner ingenting selv- forstå det den som kan :)

Her kunne jeg glatt utelatt det strået bak, men ville ha det med, jeg synes det skaper en viss dybde som en ikke får til om man bare bruker ett strå. Selv om jeg liker bakgrunner som er duse og nedtonede, så blir det for litt ensformig om det bare er ensfarget..

Skal likevel se litt på både det ene og andre i dette bildet/motivet :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...