Heiwe Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Julekledd Bildet er fjernet. Beskrivelse: Litt tidlig ute kanskje... Synes dette fikk visse assosiasjoner til julekuler. Croppet og litt rotert. Liker godt fargene her og også mønsteret i selve "julekulene". Noen er litt uklare, men når man ikke vil at bakgrunnen skal bli for tydelig så kan ikke bl. være så mye mindre:) Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Dette var et meget imponerende verk. WOW! Så utrolig fine farger og skarpe dråper:) Magisk,jeg har ikke ord! Lenke til kommentar
ronnsol Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Utrolig flott bilde. Likte fargene veldig godt, og at du får til ett så fint lys på bakgrunnen. Mønsteret i kulene var vakkert. Full klaff her. Ikke så mye annet å si fra min side Lenke til kommentar
Gunnar Skogan Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Rett og slett deilig og se på, Heidi. Lenke til kommentar
trondwestby Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Du er rå på dråpebilder. Fine farger, bakgrunn, lys og skarphet. Det eneste som jeg kanskje ikke helt blir fortrolig med er komposisjonen. Det er noe med den tykke kvisten til høyre som jeg hele tiden trekkes mot. Lenke til kommentar
Heiwe Skrevet 19. august 2011 Forfatter Del Skrevet 19. august 2011 Takker så mye for alle kommentarer - hyggelig det faller i smak Trond; nei, jeg vet ikke helt hvordan kompen skal/bør være her - har rotert det litt ifht. opptak. Den "tykke kvisten" er jo bare stengelen til strået da, og synes det blir litt amputert uten den - men mulig det gjør seg bedre med en rotasjon på 90 grader mot ve. og fjernet den stengelen ? ( skal prøve) Lenke til kommentar
Janne caspersen Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Det går fort til jul Dus fin bakgrunn, harmoniske farger og fint mønster i "julekulene". At noen av bladene er uskarpe gjør ingen ting, men jeg er litt usikker på grenen som går tvers over høyre hjørne. Ville croppet bildet på høyre side og toppen slik at grenen med julekuler går diagonalt fra hjørne Lenke til kommentar
Heiwe Skrevet 19. august 2011 Forfatter Del Skrevet 19. august 2011 Det går fort til jul Dus fin bakgrunn, harmoniske farger og fint mønster i "julekulene". At noen av bladene er uskarpe gjør ingen ting, men jeg er litt usikker på grenen som går tvers over høyre hjørne. Ville croppet bildet på høyre side og toppen slik at grenen med julekuler går diagonalt fra hjørne Takk for det , Janne Jeg er sær - og vet det , hehe.. anbefaler mange å fjerne ditt og datt, men fjerner ingenting selv- forstå det den som kan Her kunne jeg glatt utelatt det strået bak, men ville ha det med, jeg synes det skaper en viss dybde som en ikke får til om man bare bruker ett strå. Selv om jeg liker bakgrunner som er duse og nedtonede, så blir det for litt ensformig om det bare er ensfarget.. Skal likevel se litt på både det ene og andre i dette bildet/motivet Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Bare nydelig... Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Lekkert igjen Heidi:) Nydelige farger på "julekulene" og fin dus bakgrunn sm fremhever julestasen på en fin måte:) I likhet med Janne og Trond er også jeg litt usikker på strået til hø. da det trekker litt for mye oppmerksomhet i mine øyne. Lenke til kommentar
Heiwe Skrevet 24. august 2011 Forfatter Del Skrevet 24. august 2011 Takker så mye for alle kommentarer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg