Karel Krizak Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Portrait of a reindeer in the wild Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Fantastisk flott lys og gjengivelse. Litt midtstillt, men meget severdig!- Lenke til kommentar
Frode A Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Flott portrett av av rein, midstillingen er allerede nevnt. På min skjerm ser det litt uskarpt ut, men det kan være skjermen her som gjør det, da jeg sitter med en bærbar pc. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Du har valgt en merkelig bakgrunn som jeg tror fører til at bildet ser ut som et portrett av et utstoppet dyr. Spesielt i forhold til tittelen er det ingenting som tilsier at dette har noe med villmarka å gjøre. Den lyseffekten du har tilført er rett og slett ikke pent. Prøv å hold deg unne slike kreative verktøy. Justering av farger og hvor lyst/mørkt bildet er holder i lange baner. I tillegg er det litt uskarpt ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg