Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Han er usikker og redd?

Anbefalte innlegg

Jeg dater en gutt nå i to måneder og han sier han liker meg kjempe godt, og det vet jeg. (Han sender mye meldinger og vil ofte være sammen med meg.) Men han holder veldig igjen på hjerte sitt da, han sier han har blitt såret før og vil være forsiktig. Hvor lenge skal jeg egentlig vente? Når han ikke åpner hjertet sitt 100 % etter to måneder, er han egentlig ikke så sikker på om det er meg han vil ha da?

Han sier han vil prøve å være sammen med meg, for å se hvordan det går og vi oppfører oss som kjærester sammen, men alikevell kommer han med kommentarer i blandt som: "Du er min drømmejente!...kanskje!"

Er så lei av den usikkerheten hans. Kan han ikke bare åpne øynene å se at jeg ikke kommer til å såre han som hans ekser? :hrm:

(P.S jeg vet han vil ha seriøst forhold)

Hva tenker dere om det?

Postet av anonym: ee4a4de4515a7d0a8c10d3f13a7aaec8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen trenger litt tid, spessielt dersom de har opplevd kjærlighetssorg tidligere, mitt råd er å snakke med han(men ikke mase) også ta tiden til hjelp. Dersom du ikke vil "vente" i all evigheten heller så er det noe du må ta standpunkt til, men du kan ikke tvinge han til å si de rette tingene, ved for eksempel å mase om det. Lykke til:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...