Worf Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Hei! Trenger noen gode råd rundt valget av nytt hovedkort. Jeg vil ha et rent kort UTEN alt "dilldall"! (LAN, skjerm) Har sett på dette kortet: MSI 746F ULTRA, men som sagt er jeg åpen for gode forslag. 333 MHz bus er den røde-tråden her. Har også tenkt å investere i følgende på det nye kortet: - Athlon XP2500+ 1.833 GHz 333 MHz - GlacialTech Igloo Silent Breeze 462 - DDR-DIMM PC2700 512MB DDR CL2.5 - ++ På forhånd takk! Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Hvorfor ikke LAN ? Anbefaler Abit NF7-S, detter har visst nokk både LAN og lyd integrert, men da sparer du deg noen PCI spor. Hvorfor vil du ikke ha alt dette "dilldalle" ? Lenke til kommentar
Worf Skrevet 5. august 2003 Forfatter Del Skrevet 5. august 2003 Hvorfor vil du ikke ha alt dette "dilldalle" ? Er vel bare en vanesak tror jeg! :wink: Jo flere kokker, jo mere søl føler jeg da. Fikk forøvrig et 1000 Mbps kort som jeg kjører nå. Setter jo seff. dette over!Når det gjelder int.lyd tror jeg man skal lete lenge etter et UTEN, så det er greit. Takk for forslaget! Lenke til kommentar
mr x Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 håper du ikke skal overklokke med det hk,da kommer du ikke langt(har et selv)men det er jo billig. kortet har jo innebygd lydkort og ekstra usb utganger(selv bruker jeg ikke disse) ca 200kr mere og du får et abit nf 2.0-s(tror det heter nf)mye bedre kort for pengene dine.. er ikke sikkert det lønner seg og spare når det gjeller hk.. Lenke til kommentar
Worf Skrevet 5. august 2003 Forfatter Del Skrevet 5. august 2003 Idè'en var ikke å satse på noe utrolig billig kort, men har hatt gode erfaringer med MSI før, så det var derfor jeg så på det først. Men Abit kortet er notert! :wink: Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå