m4rkus94 Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 (endret) Hei, jeg har en iphone 4 som er bindt opp til telenor. Men nå har jeg bytta til onecall. Problemet er at den vil ikke funke på det nye simkortet fordi den er bindt til telenor, så det jeg lurer på da er hvordan jeg jailbreaker den slik at den funker til alle sim-kort Endret 28. august 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Hjelper det å jailbreake den da ? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Hvilken versjon av iOS kjører du? Lenke til kommentar
m4rkus94 Skrevet 19. august 2011 Forfatter Del Skrevet 19. august 2011 Hvilken versjon av iOS kjører du? vet ikke, hvordan finner jeg ut det? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 vet ikke, hvordan finner jeg ut det? Innstillinger > Generelt > Om. Se etter «Versjon» eller noe slikt. Lenke til kommentar
m4rkus94 Skrevet 19. august 2011 Forfatter Del Skrevet 19. august 2011 vet ikke, hvordan finner jeg ut det? Innstillinger > Generelt > Om. Se etter «Versjon» eller noe slikt. Aha, men problemet er at jeg ikke lenger har telenor simkortet, og nylig har gjenopprettet iphonen så får jeg ikke kommet inn på telefonen. Får beskjed om at sim-kortet ikke funker til onecall, siden den er sperra til telenor. Lenke til kommentar
Il-Sung Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Koble til dataen, på iTunes får du sett versjonen. Hvor lenge er det siden du kjøpte telefonen? Du har nemlig valget om å fjerne operatørlåsen for en viss pris. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Hvis du har binding i forbindelse med kjøp av ny mobiltelefon, kan du selv hente operatørlåskoden uten å betale for den. Samme side som Uglen linket til. Merk at ettersom du har iPhone må du ringe kundeservice på 09000. Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Jeg unlocket og jailbraket en iPhone 3GS her forleden, og det var ikke bare bare Måtte lese en million forumtråder og tutorials og laste ned 4-5 forskjellige programmer for å få det til. Har desverre ikke prøvd på versjon 4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå