Straffa Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 (endret) Vurderer bruke 3 skjermer til å spille Battlefield 3. Altså hvordan er effekten i spill? Er det noe jeg kommer til å bruke hver gang jeg skal spille? Endret 19. august 2011 av Straffa Lenke til kommentar
Merko Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Nå har jeg ikke testa 3 skjermer i BF3, men testet det mye i Bad Company 2. Jeg synes det er utrolig mye bedre. Du får utrolig bra synsvinkel også i forhold til bare én skjerm. Fly helikopter osv går også som en drøm siden man har god synsvinkler osv (kan ta større sjanser). + Om man sitter på en spot, så registrerer øynene med en gang om det er noe bevegelse på en av de andre skjermene, selvom man følger med på skjermen i midten (iallefall jeg :!: ) Skal nok testes i BF3 også, men må nok ha litt kraftigere hardware da. 5760x1080 krever jo sitt Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Bredere synsvinkel i spill er praktisk i fps og bilspill, og det ser fantastisk ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå