Rolf Kristensen Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Noen Større ? Bildet er fjernet. Beskrivelse: Under restaureringarbeide på mitt gamle hus fant jeg dette....mildt sagt store Vepsebolet på loftet....heldigvis uten Veps:) Veps bruker jo bare Bolet en sommer, så her har de tydligvis hatt en god sesong. En kan også se at det er bygd noe små Bol inne i det store i ettertid. Ganske rart å tenke på at de små insektene kan bygge noe så gedigent. Noen som har peil på hva slags Veps det kan ha vært ? Evalueringsnivå Visning: Ønsker å vise frem bildet mitt og få hyggelige tilbakemeldinger. Det er også fint om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Dette var skikkelig svært og en artig sak. Bra med tomstokken som viser hvor stort det er, bra formidlet! Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Meget fint formidlet og bra bilde. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Stor ja,og bra du brukte denn tommestokken...for den europeiske tommen er større enn den Amerikanske...en US fot er 30cm mens EU er 32cm...hehe..Godt den ikke var på mitt loft;) Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Interessant og fin dokumentasjon. Fine detaljer og godt lys. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg