Karl-Ivar Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Flotte dyr og et herlig uttrykk,f9 må være bra her. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 ++for komp og vinkelen her,skremmende klart og fint,nesten som en kan ta på den,legger igjen en 6 det var så mye ved bilde eg likte.at den savner litt av beina gjorde liksom litt av bilde det og. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Skikkelig skarpt og brukbart ellers også dette! Ikke helt fortrolig med denne kompen kanskje.... , men som sagt skarpheten her er imponerende. Interessant brennvidde. Er det en Tamron AF 18-270mm F/3.5-6.3 Di II VC PZD du bruker? Spør siden jeg har pønsket litt på denne til min 7D.... Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 19. august 2011 Forfatter Del Skrevet 19. august 2011 Flotte dyr og et herlig uttrykk,f9 må være bra her. Takk Karl-Ivar ++for komp og vinkelen her,skremmende klart og fint,nesten som en kan ta på den,legger igjen en 6 det var så mye ved bilde eg likte.at den savner litt av beina gjorde liksom litt av bilde det og. Tusen takk, hyggelig at du likte bildet! Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 19. august 2011 Forfatter Del Skrevet 19. august 2011 Skikkelig skarpt og brukbart ellers også dette! Ikke helt fortrolig med denne kompen kanskje.... , men som sagt skarpheten her er imponerende. Interessant brennvidde. Er det en Tamron AF 18-270mm F/3.5-6.3 Di II VC PZD du bruker? Spør siden jeg har pønsket litt på denne til min 7D.... En ærlig tilbakemelding. Har brukt det gamle 18-270 objektivet, sender deg en PM Lenke til kommentar
XXXxxxxx Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Interessante bilder med høy kvalitet Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Skarpt og fint bilde - artig positur, men fint med øyekontakt Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 20. august 2011 Forfatter Del Skrevet 20. august 2011 Interessante bilder med høy kvalitet Tusen takk! Skarpt og fint bilde - artig positur, men fint med øyekontakt Takk skal du ha! Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Min datter på 6 år har forelska seg i dette bildet og ville gjerne ha en alpakka til kosedyr!!! Ho gikk tilfeldig forbi da jeg hadde bildet opp og ropte oi!!!!!!!! . Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 20. august 2011 Forfatter Del Skrevet 20. august 2011 Min datter på 6 år har forelska seg i dette bildet og ville gjerne ha en alpakka til kosedyr!!! Ho gikk tilfeldig forbi da jeg hadde bildet opp og ropte oi!!!!!!!! . Så bra, løp og kjøp, eller kanskje best med en lekeutgave Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg