Krispo123 Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 RDR er vel det eneste spillet jeg HAR fullført 100% Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 2. november 2018 Del Skrevet 2. november 2018 Ca 50% av spillene som man kjøper er jo dritt kjedelige etter noen timer derfor gidder man ikke å fullføre de, ikke for det de er for vanskelige, men spillet kan være så vanskelig det vil bare man liker det da fullføres det 100%. God Of War for eks på PS 4 blei jeg lei av etter bare noen timer det samma om igjen og om igjen, det fenger ikke meg, det må være litt forskjelig å gjøre som i Assassin Creed Odyssey, det er et 100% spill for meg i hvertfall, kan ikke huske jeg har likt et spill bedre siden Wizardry 8. Dagens hopp og sprett spill som Destiny 2 osv er for meg dritt kjeldelig. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 2. november 2018 Del Skrevet 2. november 2018 Det er nok det samme med meg som med vikingkylling og FredrikV. : Jeg kjøper spill, med intensjon om å fullføre dem. Men mange av de jeg har kjøpt fysisk ligger fremdeles i plastikken sin. Og flere av steamspillene jeg har handlet har jeg ikke spilt mer enn noen minutter på. Jeg begynner nesten å bli redd for at jeg ikke har tid eller klarer å glede meg over spilling lengre. Jeg må ha blitt gammel... Samma som meg da hehe 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg