bjoagutt Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Hallo! Jeg har kjøppt en Ipad 2 idag og lurer på om denne bør ladest før jeg bruker den den første gangen ? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Jeg gjør alltid dette med nye mobiler / pcer / nettbrett osv.. Du er jo ikke nødt, men det anbefales av de fleste leverandørene Lenke til kommentar
macusa Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 På Lithium-ion polymer batteri så har vell ikke det noe å si rent teknologimessig.. Men det er jo greit å gjøre det uansett. Men om du plugger i laderen og bruker den samtidig som du lader gjør ikke noe, taper ikke noe levetid på batteriet altså. Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 ingen som leser manualen lenger 1 Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Til n97-en min stod det at jeg kunne lade den så lite og ofte jeg ville. Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Den kommer allerede ladet opp, bare å begynne å bruke med en gang. Lenke til kommentar
bjoagutt Skrevet 21. august 2011 Forfatter Del Skrevet 21. august 2011 takk for svar! Lenke til kommentar
covah Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Jeg gjør alltid dette med nye mobiler / pcer / nettbrett osv.. Du er jo ikke nødt, men det anbefales av de fleste leverandørene Det stemmer ikke. Lithium baserte batterier (som jo har vært i bruk de siste 10 årene) har ingen nytte av å bli ladet opp på noen spesiell måte før førstegangsbruk. Det er bare å begynne å bruke den og lade den når det er nødvendig. Det er forresten IKKE bra å la disse batterine bli ladet HELT ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå