Superalex1 Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 (endret) Hei! Er nå i barcelona, og med meg har jeg pakket en htc desire og en samsung galaxy tab... hva er det jeg burde slå av for å slippe kostnader ved data trafikk?? Har slått av wifi og mobilnett, men er det mer som må slåes av? Har fått en "R" over deknings "symbolet" betyr ikke det roaming? koster ikke det masse? Endret 28. august 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Slår du av datatrafikk så skal det være nok. Jeg var nylig i Tyrkia i en måned og brukte telefonen hver dag, men skrudde av datatrafikk og brukte WiFi som er gratis. Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 (endret) på galaxien er det vel et valg hvor du kan skru av roaming rett under der du skrur av datatrafikk. Men å skru av datatrafikk burde vel holde Edit: litt sein der ja Endret 19. august 2011 av Ayb Lenke til kommentar
Superalex1 Skrevet 19. august 2011 Forfatter Del Skrevet 19. august 2011 ok, takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå