villvin Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Noen som vet om ABB får de samme rettighetene som andre i fengselet, slik som permisjon og dagpenger? Hvis han får det, spesielt permisjoner, så er det for meg helt absurd Lenke til kommentar
leorat Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 han får åpenbart ikke permisjon, det er jo helt uaktuellt! men regner med at han får dagpenger og alle andre goder vi har i det norske fengselet Lenke til kommentar
norskgoy Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 ABB er ikke fengslet ved dom. Han sitter i varetekt, og da gjelder ikke permisjonsrettigheter. Angående dagpenger er jeg usikker, men tviler. Lenke til kommentar
villvin Skrevet 21. august 2011 Forfatter Del Skrevet 21. august 2011 Ja jeg vet at han sitter i varetekt, men jeg tenker på når dommen kommer. Helt ærlig så kan jeg svært lite om dette, det er derfor jeg lurer. Lenke til kommentar
norskgoy Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 (endret) Ja jeg vet at han sitter i varetekt, men jeg tenker på når dommen kommer. Helt ærlig så kan jeg svært lite om dette, det er derfor jeg lurer. Dagpenger får han, men en del går vel til det han måtte komme til å måtte betale i det som garantert blir som erstatningsansvar ved en dom. Permisjoner bestemmes av fengselvesnet; http://www.kriminalomsorgen.no/index.php?id=431492 Endret 21. august 2011 av norskgoy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå