Gå til innhold

[Løst] Exphil - seminar eller forelesningsbasert?


anna1992

Anbefalte innlegg

Det har seg sånn at jeg nå er i ferd med å legge inn emner for høstsemesteret, og for dette semesteret ligger Exphil inne som et obligatorisk fag. Men problemet mitt er at det finnes to typer exphil: Den ene hvor du går til forelesninger (ordinær exphil) og tar eksamen eller den andre hvor man deltar på forelesninger samt seminarer og lever inn endel oppgaver. Jeg har snakka med flere folk angående exphil, og noen rådet meg til å ta den "ordinære" exphil versjonen, mens noen andre mente at seminarversjonen definitivt var den beste. Jeg liker ikke å arbeide i grupper, og innleveringer er heller ikke noe for meg. Så det jeg lurer på: Er det mye arbeid å ta det "ordinære" exphil løpet?

 

Håper noen kan svare så fort som mulig, for jeg må ha planen klar i kveld!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Så vidt jeg vet, så gjelder det alle linjer, ja. Hvertfall her på NTNU. Hvorfor kan jeg ikke gi noe godt svar på :)

Hvis jeg ikke tar feil så har de forskjellige universitetene forskjellige regler på hvordan de regner ut snittet.

 

Angående ex.phil, så tok jeg eksamnesversjonen og har ikke angret et sekund. Du får mye mer fritid, hvis jeg ikke husker feil så er det 6 timer med seminarer i uka + presentasjoner bla + hjemmelekse + + + +. For eksamensversjonen trenger du kun å lese 1-3 dager før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...