Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Briller for første gang

Stulle

Anbefalte innlegg

Linser funker ikke. Satt i over en time hos optikeren og prøvde å ta på meg noen linser, men det funka ikke uansett hva vi fant på :blush:

Å, husker første gangen min med linser.

Var så genialt, slet enomrt med å få øye til å ikke panikigjenknipe seg. Tror jeg brukt 1 og en halv time på å sette inn min første linjse.

2-3 dager etterpå så ble det endelig greit å sette inn linser.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Linser funker ikke. Satt i over en time hos optikeren og prøvde å ta på meg noen linser, men det funka ikke uansett hva vi fant på :blush:

Det høres ut som meg da jeg var 17 år gammel og skulle prøve linser første gangen! :D

Andre gangen jeg prøvde var jeg vel 24 år gammel eller så og brukte over en time på å få på meg linsen. Problemet da var bare å få den av. Ble litt frustrert kan du si. :D

De første 6 månedene mine med linser var det bruk og kast endags-linser slik at jeg ble vant med å ta dem av og på. Småirriterende egentlig, men nå har jeg ikke noe problem med det lenger og har forlengst byttet til månedslinser som man bare trenger å knote med en dag i måneden. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...