del_diablo Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Linser funker ikke. Satt i over en time hos optikeren og prøvde å ta på meg noen linser, men det funka ikke uansett hva vi fant på Å, husker første gangen min med linser. Var så genialt, slet enomrt med å få øye til å ikke panikigjenknipe seg. Tror jeg brukt 1 og en halv time på å sette inn min første linjse. 2-3 dager etterpå så ble det endelig greit å sette inn linser. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Linser funker ikke. Satt i over en time hos optikeren og prøvde å ta på meg noen linser, men det funka ikke uansett hva vi fant på Det høres ut som meg da jeg var 17 år gammel og skulle prøve linser første gangen! Andre gangen jeg prøvde var jeg vel 24 år gammel eller så og brukte over en time på å få på meg linsen. Problemet da var bare å få den av. Ble litt frustrert kan du si. De første 6 månedene mine med linser var det bruk og kast endags-linser slik at jeg ble vant med å ta dem av og på. Småirriterende egentlig, men nå har jeg ikke noe problem med det lenger og har forlengst byttet til månedslinser som man bare trenger å knote med en dag i måneden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå