Torhild Jansen Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Nesle-sommerfugl. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Meget vakker macro med fin bakgrunn som fremhevet både Nestlesommerfugl og blomst! Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Det er et flot billede af sommerfuglen, i fin beskæring. Lenke til kommentar
Børre Eirik Helgerud Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Synes dette er en fin komposisjon og vakre farger! Kunne tenkt meg at nederste del var noe mørkere. Om du bruker gradient i raw converteren i PS kan du mørkne delen noe. Hodet og følehorn er ganske skarpe. Fint med blomsten foran sommerfuglen! Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Et flott makrobilde og sommerfuglen kommer fint fram og har nydelige farger. Liker kompen her, men kunne nok tenkt meg å mørknet blomsten litt i forgrunnen Lenke til kommentar
trondwestby Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Her synes jeg bilde preges i overkant av hardt sollys. Du har kanskje tatt bilde midt på dagen ? Det er også litt liten dybdeskarphet på sommerfuglen, noe som gjør at den ikke virker helt skarp. Fargene er fine og kompet er fint. Lenke til kommentar
Heiwe Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Jeg er nok svært enig i Trond westby sine vurderinger her - verken de mørkeste eller de lyseste områdene blir "tilfredsstillende" - og spesielt hodet på sommerfuglen - som kanskje burde ha vært det sentrale område her - blir for mørkt og for uskarpt, synes jeg . Komp/utsnitt er greit nok, men sommerfuglens hode havner veldig midtstilt. og kunne nok gjerne sett det for meg litt på skrå, samt et kutt bak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg