Stianbl Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Hei hei, Har forstått det slik at 50PV350N er nordisk, med støtte for bla. RiksTV og slikt. Stemmer dette? mens 50PV350 ikke er levert med RiksTV-støtte (dvs. den kan vise det, men vil ikke oppdatere om RiksTV kommer med update. Gjelder ved bruk av CAM) Prøver å finne tester av denne TV'n, men finger ingenting (50PV350N). Finner derimot ett par poster om 50PV350T, uten at jeg skjønner hva som er forskjellen med T og N... Noen som vet? Evt. noen erfaringer/tester med LG's 50PV350/50PV350N ? På forhånd takk! =) Lenke til kommentar
Stianbl Skrevet 22. august 2011 Forfatter Del Skrevet 22. august 2011 Ingen som har noen erfaringer å komme med her? Skulle gjerne kjøpt TV i løpet av helgen, og er egentlig helt på villspor nå.. LG har jeg hørt mye rart om, men har også hørt en del bra om den 50". (50PV350N). Men jeg trenger egentlig ikke en TV som er så stor. Så lenge den er over 42" er det bra. Gjerne 46" for å ligge midt i mellom. -Fra 42" opp til 50". -Pris 4000 opp til 7000 Vil helst ikke gi mer enn 5000 kr. Og er det noe poeng foreløpig å se etter 3D TV'er? Alt jeg har sett av demoskjermer flickrer og ser mørke ut og er egentlig bare dritt... Men kan jo være det er dårlige instillinger og diverse.. LED? Får vel ikke ordentlig led TV til under 10 lapper enda? Og har det så mye å si i forhold til bildekvalitet? Om skjermen er 3cm tykk eller 7cm har ikke mye å si for meg. Vil ha mye for pengene når det kommer til kvalitet =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå