ThaHoward Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Som nevnt over, når jeg er brisen eller begynner å bli full så mister jeg følelsene i henda og hodet mitt(spesielt panna). Er dette normalt? Det skal sies at jeg ikke føler noen form for smerte, kulde, du skjønner tegninga. Skulle også tøffe meg og vise det fram(da hadde jeg blitt full) og slo så hardt jeg kunne mot pannen min, flat hånd vel og merke. Da følte jeg ingen ting. Alt jeg kjenner er bare at henda og hodet er der, men har ingen direkte følelser som når jeg er edru. Vanskelig å forklare.. Så er dette normalt? Har snakket med andre om det, og de sier at de ikke kjenner noe særlig til det. Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Hvor mye må du drikke før du mister disse følelsene da? Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 19. august 2011 Forfatter Del Skrevet 19. august 2011 Begynner å miste det etter et par øl.. Eller litt sprit. Det er ikke sånn at jeg er full når jeg mister det. Men trenger bare å være noe beruset(og da mener jeg lite) før jeg begynner å miste følelsene. Og får mindre og mindre følelser jo mer jeg drikker. Men jeg trenger bare å være beruset eller litt full før jeg ikke har følelser.. Henda og hodet føles ut som når du får bedøvelse av tannlegen.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Du hadde vært flink til å sloss på byen! 2 Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 19. august 2011 Forfatter Del Skrevet 19. august 2011 Du hadde vært flink til å sloss på byen! When you put it that way... Uansett, er det noen som vet hva problemet er? Eller om jeg ikke tåler alkohol på en måte(klarer dog og drikke masse alkohol før jeg blir full)? Er bare ute etter om det er skadelig. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Du reagerer bare på alkohol på den måten. Du kan alltids sende mail til legen om du virkelig lurer på, men ingenting direkte helseskadelig vil jeg tro. Lenke til kommentar
Barbadus Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Du hadde vært flink til å sloss på byen! Ikke føle smerte og være flink til å sloss er to helt forskjellige ting. Du mente det kanskje mer humoristisk da... Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 20. august 2011 Forfatter Del Skrevet 20. august 2011 Du hadde vært flink til å sloss på byen! Ikke føle smerte og være flink til å sloss er to helt forskjellige ting. Du mente det kanskje mer humoristisk da... Ikke for å skryte, men jeg er en dreven kampsportutøver også Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Har noe lignende selv. Har ikke noe følelser i deler av høyrehånda whatsoever. Edru, drita eller møkkamann. Kommer til å følge spent med i tråden. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 De fleste får nummen-følelsen når de blir fulle. Er derfor de blir så jævla tøffe og skal slåss, knuse vegger etc. Nervene ytterst i huden blir bedøvet av alkoholen. En idiot i klassen min satt og svidde armen med lighter helt til huden boblet for å vise hvor lite han følte..en annen jeg kjenner knuste knokler når han skulle slå gjennom en tykk steinvegg. Vi rakk ikke å stoppe han. 2 Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 22. august 2011 Forfatter Del Skrevet 22. august 2011 (endret) De fleste får nummen-følelsen når de blir fulle. Er derfor de blir så jævla tøffe og skal slåss, knuse vegger etc. Nervene ytterst i huden blir bedøvet av alkoholen. En idiot i klassen min satt og svidde armen med lighter helt til huden boblet for å vise hvor lite han følte..en annen jeg kjenner knuste knokler når han skulle slå gjennom en tykk steinvegg. Vi rakk ikke å stoppe han. Oi, får bare håpe jeg ikke gjør noe like dumt. Var engang jeg holdt en sigarett i hånda(røyker ikke, måtte bare holde den for en venn), så plutselig så jeg at den var presset mot benet mitt, følte ingen ting Heldigvis er jeg såpass hva kan man si, veloppdragen at jeg ikke kommer til å gjøre sånne ting for å tøffe meg. Ville bare fremstått som en idiot. Så det som skjer er at nervene ytterst i huden blir bedøvet, og det har ingen helsefarlige effekter what so ever? Men som nevnt tidligere i tråden, så tøffet jeg meg ved å vise at jeg kunne slå så hardt jeg ville i hodet mitt uten å merke noe.. Endret 22. august 2011 av ThaHoward Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 (endret) Jepp det er som bedøvelse hos tannlegen. Nervene bedøves, og du kan bite deg i innsida av kinnet til blodet spruter uten at det gjør vondt. Men så fort bedøvelsen går ut er det smerte deluxe. Det fant pyro-karen vår ut også. Jeg kasta en stor glassbit i fylla en gang og skar opp hele pekefingeren, jeg merka ikke at jeg blødde engang før noen sa at skjorta mi var full av røde flekker. Og det var et kutt som måtte sys med 10 sting. Gjorde vondt i et par uker etterpå. Dette er bare en av grunnene til at jeg aldri drikker lengre. Endret 22. august 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Jeg hadde sendt en mail til legen for å høre, dette kan umulig være bra, det er ihvertfall ikke normalt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Tullprat, alle blir nummene i kroppen når de er fulle. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Tullprat, alle blir nummene i kroppen når de er fulle. Ditto! Alkohol er bedøvende, både for nervene og for hjernen. Det er derfor vi blir så tankeløse. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Jeg mister følelsen i ansiktet etterhvert Blitt ganske vandt til det, og jeg får en grei indikator på når jeg må slappe av litt med shottingen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 (endret) En vanlig "test" for å se hvor fulle folk er, er å kaste ølkork i ansiktet deres. Hvis de ikke reagerer, merker de ikke at korka treffer dem. AKA nervene er bedøvet av alkoholen. Så sitter vi og fniser og hiver 10-12 korker i panna på en dritings fyr uten at han reagerer. Jeg mister følelsen i leppene først, da tar jeg det som et hint at jeg skal stoppe å drikke. Men nå sitter sikkert plecto og planlegger et innlegg der han forteller hva slags "ubermensch" han er som aldri mister følelsen i kroppen når han drikker. Endret 22. august 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Jøss dere er jo heldige For min del så er det hjernen som blir bedøvd først Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 26. august 2011 Forfatter Del Skrevet 26. august 2011 Spurte klalara-klok forresten(lol) og fikk dette som svar fra rustelefonen: Hei Vi kan ikke gi deg noe svar på om du har et helseproblem, hvis du ønsker å finne ut av det bør du snakke med legen din. Det er normalt å ikke føle smerte like godt i ruspåvirket tilstand som i edru tilstand, men vi har ingen erfaring med at dette kun rammer enkelte kroppsdeler slik du beskriver det. Et godt råd er å ikke utfordre smertegrensen din når du har drukket, fordi selv om du ikke kjenner smertene der og da, kan skader oppstå. Hilsen RUStelefonen 08588 www.rustelefonen.no Burde jeg snakke med fastlegen siden det tydligvis ikke er normalt at enkelte deler av kroppen blir bedøvet? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Jøss dere er jo heldige For min del så er det hjernen som blir bedøvd først For min del er det bare hjernen som blir bedøvd. Jeg har aldri følt at jeg blir bedøvd andre plasser på kroppen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå