AfterGlow Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Kompakt form for de med små hender. Hendig spillmus fra Logitech Lenke til kommentar
ATLW Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 liker ikke at tommelknappene er oppå, og ikke på siden. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 (endret) liker ikke at tommelknappene er oppå, og ikke på siden. Det gjør ikke jeg heller, men dette er en smakssak. Dette er et flott alternativ for fingertip-brukere tenker jeg, 2500 CPI er nok for de fleste og det virker som en virkelig god mus ergonomisk sett også. EDIT: Hvor er musa for de med stor hånd? Eneste jeg har funnet som ikke gjør at jeg får vondt er MS 3.0.. MX518 var for liten, Ace Edge 3200 var også det.. Forslag?! Sidewinder X8. Jeg har også store hender, men jeg liker små mus best fordi jeg vanligvis bare bruker fingrene og ikke selve handa. ... Det ble veldig feil :!: Endret 19. august 2011 av arni90 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Hvor er musa for de med stor hånd? Eneste jeg har funnet som ikke gjør at jeg får vondt er MS 3.0.. MX518 var for liten, Ace Edge 3200 var også det.. Forslag?! Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Eneste problemet med denne musa er sensorplaseringen som ble ødelagt ettersom logitech prioriterte LEDs. Synd ettersom den ser ut til å ha en veldig interesant form og sensor. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Eneste problemet med denne musa er sensorplaseringen som ble ødelagt ettersom logitech prioriterte LEDs. Synd ettersom den ser ut til å ha en veldig interesant form og sensor. http://www.logitech.com/en-us/mice-pointers/mice/devices/gaming-mouse-g300 WTF? Helt idiotisk plassering, ikke et stort problem for oss som ikke løfter musa, men jeg er helt enig i at dette er et problem. Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 (endret) Qpad 5k! Ingen over, Ingen ved siden... Endret 19. august 2011 av R3pulsive Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Synd at denne ikke kommer med kombi kabel / trådløs løsningen som G700 for da kunne denne virkelig vært aktuell som spillmus til den stasjonære (hovedsaklig kabel) og som mus til mine diverse bærbare (trådløs). Men siden den kun kjører via kabel så blir den uaktuelt til bærbart bruk og da beholder jeg likså greit min G700 til den stasjonære og skaffer noe helt annet til mine bærbare. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Hvor er musa for de med stor hånd? Eneste jeg har funnet som ikke gjør at jeg får vondt er MS 3.0.. MX518 var for liten, Ace Edge 3200 var også det.. Forslag?! Prøvd CM Storm? Lenke til kommentar
Jabber Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 (endret) Hvor er musa for de med stor hånd? Eneste jeg har funnet som ikke gjør at jeg får vondt er MS 3.0.. MX518 var for liten, Ace Edge 3200 var også det.. Forslag?! Liker diger mus selv, er for øyeblikket på en cyborg rat 7. Den er kunne vært bedre balansert når man drar den ut maks i lengden (har en tendens til å vippe bakover om man legger for mye vekt på håndleddet), men den er utrolig behagelig i bredden. Endret 19. august 2011 av Jabber Lenke til kommentar
Eagleizer Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 liker ikke at tommelknappene er oppå, og ikke på siden. Ehh.. Musen har ikke tommelknapper... Knappene oppå, til venstre, er til pekefinger Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Sensorens plassering er ALT for langt bak. Min mening dog. Lenke til kommentar
bondetamp Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Hvor er musa for de med stor hånd? Eneste jeg har funnet som ikke gjør at jeg får vondt er MS 3.0.. MX518 var for liten, Ace Edge 3200 var også det.. Forslag?! Jeg har rimelig store hender og jeg syns Logitech G9 er den suverent beste musen jeg har brukt. Den kommer også med to utskiftbare deksler, så man kan bruke den som sitter best i hånden. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Støtter den med større pc-mus, prøv de fleste, men virker som at store deler av verden er bygd opp av pygmeer når det gjelder hender også. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Støtter den med større pc-mus, prøv de fleste, men virker som at store deler av verden er bygd opp av pygmeer når det gjelder hender også. Kanskje de fleste med store hender heller griper med fingrene? For å sitere meg selv: Jeg har også store hender, men jeg liker små mus best fordi jeg vanligvis bare bruker fingrene og ikke selve handa. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Har eid en liten mus og det var noe billig jalla fra Trust. Aldri mer. Har nå ødelagt min 3 Logitech mus fra MX serien. Alle på samme måte hvor høyre museknapp slutter å fungere. Mulig en svakhet for denne serien? Vurderer å gå over til et annet merke. Noe jeg ikke gleder meg til. Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Velg Qpad 5k, sykt digg mus! Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Støtter den med større pc-mus, prøv de fleste, men virker som at store deler av verden er bygd opp av pygmeer når det gjelder hender også. Kanskje de fleste med store hender heller griper med fingrene? For å sitere meg selv: Jeg har også store hender, men jeg liker små mus best fordi jeg vanligvis bare bruker fingrene og ikke selve handa. Bruker fingrene jeg også, siden jeg må, derfor jeg vil ha større. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå