Gå til innhold

PS2 spsm

CodeX-

Anbefalte innlegg

hei, nå har jeg satt opp nettverk på min ps2 og surfet litt rundt på nettet med den takket være www.brookfresh.co.uk

nå lurte jeg egentlig bare på om det er mulig å styre pcen fra Playstation siden de er på samme nettverket. Altså om det er mulig å se pc skrivebordet på tven via playstation.

da skulle en vel kunne se DivX filmer på ps2 også da??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja med QCast fra www.broadq.com kan din PS2 spille Divx filmer, Mp3 osv fra PC din via nettverkskabel, slik som XBox dessverre også kan idag..

Evt kan du spille av DivX på CDR på din PS2 idag ved hjelp av Multimedia Player hos www.ps2reality.net

Morty

Lenke til kommentar

Sikkert et dumt sprsm, men la meg spør uansett. Jeg ser man kan kjøpe sony sitt nettverksadapter fra feks www.play.com. Dette er jo da rettet primært mot UK markedet, og spørsmålet er da om dette vil fungere på en norsk playstation2 i norge?

Lenke til kommentar

jepp. da jeg ble utvalgt til beta testing, måtte jeg bestille adapteret fra england. likevel så er brukerveiledningen som fulgte med på norsk! tror at adapter som selges i Skandinavia fungerer i alle skandinaviske land :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...