Børre Eirik Helgerud Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Vendehals: En hakkespett som ikke kan hakke! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
trondwestby Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Heldigen som har fått denne på brikka. Flott fugl og fint miljøbilde. Visst jeg skal finne noe å pirke i så må det være at fuglen blir noe mørk. Lenke til kommentar
Børre Eirik Helgerud Skrevet 19. august 2011 Forfatter Del Skrevet 19. august 2011 Tusen takk skal du ha!!!! Den kan nok lysnes litt! Lenke til kommentar
Heiwe Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Et greit fuglebilde - og denne er vel ikke så vanlig ? Skulle gjerne sett den litt mer isolert , men du har vel ikke så mange blender`ne å gå på ( dvs. ingen) Synes skarphet og detaljer i bladverket er bedre enn på fuglen. Litt mye skarpet og litt mørk, synes jeg, og den går derfor litt for mye inn i miljøet ( heldig for fuglen, men ikke for fotografen) Lenke til kommentar
Børre Eirik Helgerud Skrevet 20. august 2011 Forfatter Del Skrevet 20. august 2011 Jeg kan tilføye at bildet er tatt gjennom et vindu! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg