RBW Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 90 GB med lagringskapasitet er på plass i den nye SSD-en. Corsairs Force 3-serie utvides Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Nå trenger vi bare en utgave som faktisk fungerer, så er alt vel... Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Nå trenger vi bare en utgave som faktisk fungerer, så er alt vel... Forklar gjerne nærmere... (?) Lenke til kommentar
Andylfc Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Nå trenger vi bare en utgave som faktisk fungerer, så er alt vel... Forklar gjerne nærmere... (?) Han sikter til den ustabile sandforce kontrolleren som brukes i denne. Har selv hatt problemer med denne, og vertex 3 max iops, og Force GT. BSOD og systemet henger, gikk derfor for en M4 i stedet. Lenke til kommentar
ThaOva Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Har selv massive problemer med sata 3 driveren Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Nå trenger vi bare en utgave som faktisk fungerer, så er alt vel... Forklar gjerne nærmere... (?) Corsair og OCZ (som begge bruker nyeste Sandforce) sine forum flommer ikke akkurat over av lovprisninger, og man trenger ikke å lete lenger enn produktanmeldelser på komplett for å se at ikke alt er som det skal være. Riktignok har flere gitt disken 4/5 stjerner til tross for BSOD-problemer, men jeg tror ikke jeg ville vært så gavmild. Hvis jeg finner på å kjøpe meg SSD i høst, så må det bli Crucial M4 eller Intel, som begge bruker Marvell-kontroller. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Ok, takk for tilbakemeldinger Gjelder dette også for Corsair F115 (SATA 2)? Har ikke hatt noen problemer med min Corsair, men kan jo være greit å være forberedt hvis det er svakheter også med disse. Lenke til kommentar
Fredrik7le86 Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 synes prisen ligger farligt nære 120gb utgaven.. de skulle ha satset på en corsair force 3 utgave i 180gb istede. trur de skulle ha fanget en større marked andel der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå