Gå til innhold

BK: Jente, Trinidad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Brukbart dette! Et sånt MÅ ha farger bilde! Så motsetning til ditt forrige med de to på trappa så er det fargene som er med på å gjøre susen her! Synd paraplykanten kuttet hodet av han til hø...og at kuttet til ve. virker litt tilfeldig... Ellers en god komp...

God 4'er fra meg her!:cool:

Endret av smort1
Lenke til kommentar

Liker godt øyeblikket som du har fanget jenta i her, og fargene hører absolutt med. Komposisjonsmessig trekker de øvre hjørnene som viser landskapet bak blikket og virker (i hvert fall for meg) forstyrrende. Foreslår å kutte ned til punktet hvor paraplyen og det høyre hjørnet møtes (scroll og se), når det er gjort oppnås en mer direkte kontakt mot ansiktet. Det som slår meg da er at hennes plassering i bildet ideelt sett vært mer på høyre side slik at det hadde vært mer rom foran henne, samtidig ville vi sett mer av gata forbi lastebilen som bakgrunn - det ser for meg ut til å ha passet godt med jentas positur og linjene/vinkelen på gata. Selvfølgelig - jeg var ikke der og aner ingenting om hva som befant seg utenfor bildekantene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...