1ar Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Jeg har tenkt å kjøpe nytt skjermkort. En kamerat anbefalte dette kortet (koster 1371,-):Gainward AGP GeForce4 Ti4800SE 64MB DDR, folka på PCutstyr.no sa og at det var et bra kort, bedre enn mange kort med 128 og 256 MB minne. Jeg vil ikke noe høyere opp i pris, og lurer bare på hvor mye det betyr med mest mulig MB på kortet. Og hvilken effekt det i såfall ville gitt ved mer minne. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Jeg synes det er en stiv pris for et GF4ti, særlig når det er bare 64MB. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Ville nok kjøpt kort som var DX9 kompitablt. Hva med dette; ATI 9600. Mer beskrivelse kan du se her. Ikke det beste kortet, men burde være helt ok til den prisklassen du er ute etter. Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 64 mb - litt i minste laget mht kommende spill 128 mb - akurat passe holder til det meste. 256 mb - kommer KUN godt med ved høye oppløsninger og maksimale SS/AF 128 mb holder for de fleste i utgangspinktet. Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 64mb holder vel den dag i dag men blir for lite til spill i tiden som kommer så hva med å kjøpe en geforce ti4200 med 128mb til ca. 1100kr den er bare såvidt dårligere enn den du nevnte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå