Gå til innhold

Hjelp til hårklipp


Anbefalte innlegg

Jeg har lyst på veldig langt og sunt hår, så fort som mulig. Det nederste håret mitt rekker omtrent til midt på ryggen og er ikke slitt i det hele tatt. Problemet er bare at jeg for ca. 1 og et halvt år siden klippet opp håret, og etter det har jeg bare stusset de nederste lengdene, fordi jeg ikke likte å ha det oppklipt, og ville ha alt like langt så fort som mulig uten å klippe alt kort.

 

Nå ser jeg at de korteste lagene, som jeg altså ikke har klippet på et og et halvt år, har blitt ganske slitte. Siden jeg ikke vil klippe håret kortere, står det mellom to alternativer: Å klippe bort bare det som er slitt, slik at håret får forskjellige lengder (som jeg ikke liker) eller å fortsette å klippe av to cm i året på de nederste tuppene slik at alt (forhåpentligvis) blir like langt om noen år. Hvilke av disse vil gjøre alt håret langt og uten slitte tupper raskest?

 

En annen ting jeg lurer på er hva jeg skal gjøre med luggen. Jeg klippet pannelugg for 2,5 år siden, og har etter det ikke klippet luggen i håp om at den skal bli like lang som resten av håret så fort som mulig. Nå har den også blitt slitt, og det er et godt stykke igjen til den er lang nok. Derfor er jeg nødt til å klippe tuppene der, men vil ikke det se ganske rart ut? Hvordan kan jeg klippe luggen, uten at håret mitt ser ut som en trapp opp ned?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...