StingRay Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Når jeg prøver å legge AppleScript menyen på menylinjen får jeg ingen respons. Jeg har prøvd å dobbel-klikke på Script Menu.menu ikonet, jeg har prøvd å dra ikonet til menylinjen, men ingen av delene fungerer. Jeg prøvde også å laste ned Script menu fra Apple, men det fungerte heller ikke. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan få AppleScript tilbake til menylinjen min?? Lenke til kommentar
MacProvoserer Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Sitter på jobb nå, så husker ikke helt. Er det osx du bruker? .menu filer skal ligge i library. I en mappe, husker ikke hvilken. Se i mappene og finn andre filer som ender på .menu. Der skal den ligge. Lenke til kommentar
StingRay Skrevet 5. august 2003 Forfatter Del Skrevet 5. august 2003 Joda, jeg bruker osx. .menu fila finner jeg, den ligger i applications -> AppleScript folderen. Problemet er at når dobbelklikker på eller prøver å dra filen opp i menylinjen, skjer det ingenting. Normal skal jeg få opp AppleScript ikonet, men det skjer altså ikke. Lenke til kommentar
MacProvoserer Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Du bruker sikkert osx v10.2 og ikke 10.1 ? Du har sikkert feil versjon av applescript? Applescript for os 10.1 virker ikke i 10.2 Sjekk linken her: link Lenke til kommentar
StingRay Skrevet 5. august 2003 Forfatter Del Skrevet 5. august 2003 Det var da merksnodig. Jeg kjører osx 10.2.6, og AppleScript fulgte med. Det dukket opp i Applications mappen min etter at installasjonen var over. Takk for linken, men den hadde jeg allerede lest. Lenke til kommentar
MacProvoserer Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Synes det er merkelig jeg og.... :o Har du kjørt fsck -y kommandoen? Sjekket permissions? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå